Naar de wc...

Het is mij pas 1x overkomen dat ik het echt niet meer hield. Toen heb ik de kinderwagen zo dicht mogelijk tegen de deur aan geparkeerd en heel snel geplast. Het invalidentoilet is wel een goede, nooit aan gedacht. 

Dit heb ik mij ook serieus al meerdere keren afgevraagd ? met de draagzak kan ik wel plassen maar met de kinderwagen ng niet bedacht. 

Invalide toilet idd. Vaak is dat ook de plek waar je de baby kan verschonen. Dus 2 vliegen in 1 klap.
Ik had dit wel een keer met kleding passen, toen ik alleen was. Toen heb ik ze tegen het gordijn van de paskamer gezet en door het kiertje steeds gluren dat niemand m'n wagen en baby meenam haha. Maar dat is op de wc wat lastig

[quote quote=10249245]Invalide toilet idd. Vaak is dat ook de plek waar je de baby kan verschonen. Dus 2 vliegen in 1 klap. Ik had dit wel een keer met kleding passen, toen ik alleen was. Toen heb ik ze tegen het gordijn van de paskamer gezet en door het kiertje steeds gluren dat niemand m’n wagen en baby meenam haha. Maar dat is op de wc wat lastig[/quote]
Haha ik vraag me ook altijd vanalles af maar dit toevallig nog niet... gelijk wel goede tips gelezen voor als t zover is ?
Wilde ook eens kleding passen.. zeker 10 stuks bij me, op zoek naar de 'grote' paskamer... hadden ze niet .. heb ik alles maar weer terug gehangen ??‍♀️?

Ik ging wel even passen, in Sissy Boy waar ze deurtjes hebben i.p.v. gordijnen. Mijn dochter huilt oprecht misschien 5 minuten per dag, maar ik stond net in mijn stringetje en ja hoor; jengelen! Ze stond voor het deurtje, dus moest er echt uit om haar te troosten. Snel jurk aan, deurtje open en mevrouwtje moest weer lachen?. Rest van kleding zonder te passen terug gehangen...

Terug
Bovenaan