Naar fysio geweest en mag niet meer 8 uur per dag werken :-(

Hey Meiden,

Vanmiddag ben ik naar fysiotherapie geweest voor mijn rug waar in zo'n last van heb.
Ze stelde een aantal vragen waar de pijn zit en wanneer ik de meeste pijn heb.
Ik legde uit dat het helemaal onderin mijn rug zit en op mijn schouderbladen.
Ze vroeg of ik veel achter elkaar zit en hoeveel ik werk.
Dus ik legde uit dat ik receptioniste ben en dus de hele dag zit en 1x pauze heb en tussendoor haast niet loop behalve naar de wc en om koffie te halen.
Ze vertelde dat het mijn bekken zijn en dat die zwaar geiriteerd zijn door dat zitten dat dat helemaal niet goed is dat ik zoveel mogelijk moet bewegen of liggen.
Ze stelde me dus voor 2 keuzes of stoppen met werken vanaf nu of halve dagen gaan werken en dan in de ochtend ik kies voor het laatst.
Ik dacht wel even shit hier is mijn baas niet blij mee maar ja,als ik zou blijf doorlopen dan kan ik dus straks helemaal niks meer..
En aan de andere kant dacht ik is het maar voor een maand van dan gaat mijn verlof al in.
Maar ja morgen dus mijn baas bellen ik zit er wel heel erg tegenop.....

Ik heb het wel al een collegatje verteld en die vroeg meteen of ik dan niet 'smiddags kon komen inplaats van 'smorgens maar dat doe ik niet de fysio zegt ook als je 's morgens gaat werken ben je lekker uitgerust van de nacht en kun je er even tegenaan en neem je 'smiddags weer je rust.

Nou ben benieuwd wat mijn baas zegt...

Liefs Zonnetje

28 weken +1 dag zwanger

Ai, zoiets zou momenteel echt my worst nightmare zijn. Niet meer werken!
Maar goed luisteren naar je fysio, en dan 's middags ook echt je rust nemen he.

Sterkte ermee!

toch echt doen hoor!
al is je baas er niet blij mee,dat is dan zijn probleem moet je maar denken,jij moet aan je eigen en baby's gezondheid denken..die heeft er tenslotte ook niks aan als mama na de bevalling niks waard is door de bekkenklachten die blijven natuurlijk ;-)
ikzelf heb ook erge last van mn bekken..en moet dus ook mn rust nemen nu komt het voor mij wel "fijn" uit dat ik net klaar ben met mn opleiding en nog geen nieuw werk heb,dus ben ik gewoon thuis.

iig heel veel succes morgen en sterkte nog !

Ja gewoon naar je lichaam luisteren,die weet wanneer het echt niet meer gaat,enne pech dan voor je baas als hij er niet op zit te wachten jij bent op dit moment belangrijker en je baby!
sterkte xxx

Joh, je doet dit toch ook niet voor je lol?!? Goed naar je lichaam luisteren en naar wat de fysio zegt. Bekkenklachten moet je echt serieus nemen.

Heel veel sterkte en laat even weten hoe het gesprek met je baas is gegaan.

Hoi zonnetje,

Luister naar de deskundige zou ik zeggen.
Ik zit zelf nu al ruim 4 weken thuis ivm buikklachten en kom voor de bevalling ook niet meer aan het werk. Ik inderdaad vervelend, maar ja de kleine gaat voor. En er zijn genoeg dingen waarmee je je thuis ook kunt vermaken, al heb ik regelmatig baaldagen waarop ik echt niet weet wat te doen
nienke

Succes. Ik werk nu ook halve dagen en het heeft heel wat gekost dit voor elkaar te krijgen. Kom voor jezelf op. Niet alleen voor jezelf, maar ook voor je kleine, daar moet je straks toch voor kunnen zorgen. Je zou kunnen vragen of de fysio zn advies opschrijft en wanneer je baas niet wil voldoen aan je verzoek, kun je altijd naar de bedrijfarts. Sterkte dr mee en laat horen hoe het gegaan is he!

xTaraneh

Terug
Bovenaan