Naar fysio geweest en mag niet meer 8 uur per dag werken :-(

Luister naar de fysio zou ik zeggen!

Zijn jullie bij een gewone fysio geweest of bij zo'n Mensendieck? Ik weet niet zo goed waar ik heen moet, ik heb ook erge last en wou eens ergens langs gaan.

Veel sterkte allemaal!
liefs,Marij

Hey meiden,

Pffff wat een toestand zeg!
Vanmiddag mijn baas gebeld die deed heel erg raar ik moest maar naar personeelszaken bellen of de bedrjfsarts hij gaf me het idee dat hij het onzin vind.
Dus personeelszaken gebeld die zeiden je gezondheid gaat voor dus ze vonden het prima dat ik alleen 'smorgens kwam werken.
Totdat ik werd terug gebeld,mijn baas deed moeilijk zei personeelszaken ,hij wilde dat ik 'smiddags kom inplaats van 'smorgens.
Maar 'smidags heb ik juist pijn!!! en de fysio wilt ook dat ik alleen smorgens ga werken omdat ik dan goed ben uitgerust.

Ik vroeg aan personeelszaken of mijn baas mij dan zou bellen over dat gesprek want maandag moet ik werken en ik wil dan meteen starten met die ochtend werken.
Ja zei ze hij belt je.
Nou mooi niet hij heeft niks meer van zich laten horen!!!!!!!! ik ben zo boos want maandag moet ik werken en ik wil gewoon alleen 'smorgens werken,dus wat gebeurd er denk ik nu dan kom ik maandag en dan verwacht hij gewoon dat ik de hele dag blijf.

Het zit me helemaal niet lekker ik ben zo boos hij neemt mijn klachten niet serieus terwijl ik soms bijna jankend op de bank lig van de pijn!!
Ik vind het echt belachelijk.
De fysiotherapeut heb ik nog wel gebeld en zij zegt dat als ze niet akkoord gaan ik me dan maar ziek moet melden want zo doorgaan kan niet met die rug.

Nou leuk om zo weg te gaan bij je werk dat ik het dan misschien zover moet laten komen dat ik me ziek moet melden en thuis blijf tot 28 januari de dag van mijn verlof.

Maar goed al met al ben ik nu flink gestrest door al dat gedoe zeg! het gaat om een maand nog wat moet ik dan zo doorgaan met de kans dat ik straks niks meer kan......
Ik heb een heel naar gevoel eraan over gehouden en heb echt geen behoefte om mijn baas nog te spreken ben zo boos!!

Nou dit was een heel verhaal maar ja moet dus maandag kijken wat er gaat gebeuren als ik kom werken en zeg dat ik 'smiddags weg ga.....

Als je maandagmorgen gaat werken, laat je je goeie wil zien. Wanneer hij dan moeilijk doet als je smiddags weg gaat, dat mag je daar rustig lak aan hebben. Hij kan niet anders dan je hierin tegemoet komen. Wanneer hij dat niet doet, dwingt hij je toch je geheel ziek te melden?
Laat je niet kisten! Ik voel echt met je mee. Heb dezelfde tegenwerking van mijn baas gehad, maar doordat ik voet bij stuk heb gehouden, kan ik tot aan mijn verlof halve dagen werken. Ben benieuwd hoe het maandag gaat! Laten weten he?

x Taraneh

Ben het met iedereen eens, vervelend zo'n baas die zo doet, maar jouw gezondheid en die van je baby gaan voor. Bovendien, als je nu niet voor jezelf zorgt komt dat na de bevalling eens zo hard terug.
Maar wel rot dat gestress als zo'n baas het niet snapt...
x marianne

Terug
Bovenaan