Naar het ziekenhuis!

Onderweg naar het ziekenhuis. Sinds gister rommelt het al en vandaag ook nog is hevige rugpijn erbij. Gister was ik best geschrokken van de pijn en verkrampten daardoor alles. Nu weet ik het redelijk op te vangen. Ben benieuwd wat ze dalijk zeggen!

Net uit het ziekenhuis. 45 min aan het ctg gezeten, veel harde buiken. Meneer vermaakte zich ook prima in me buik. Toen een echo zowel inwendig als uit uitwendig. Hij was nog niet ingedaald. Het waren dus echt voorweeen, en wanneer ze dus sneller komen moet ik weer aan de bel trekken. Ze vertelde me ook dat er een bacterie gevonden was. Dat dit voor nu niet erg was maar als me vliezen breken, vroegtijdig of langdurig. Dan zou het een probleem geven. Ik zo en dan?? Ja dat kijken we dan wel, ik zeg en waar moet ik dan aan denken. Ja dat weten we ook niet zegt ze. Pfff soms snap ik die dokters niet hoor. Maar goed, we zijn weer onderweg naar huis. En nu hopen dat het niet meer voorkomt. Ik moet nog 6 weken. Ben benieuwd!

Wat spannend allemaal... Ik hoop voor je dat het nog even blijft zitten, das beter voor het kind. Verder kan je voor die bacterie even langs je huisarts gaan, die heeft er vast wel wat voor zodat het optijd weg is.
Succes ermee.

Zo da's even spannend, ze zullen vast proberen die kleine er zo lang mogelijk binnen te houden. Rustig aan hoor!

Weet niet of je die bacterie (groep B streptokok?) zomaar wegkrijgt, misschien beneden wassen met lactacyd of zo? Anders misschien iets van antibiotica vragen, maar dat geven ze niet graag vanwege kans op resistentie. Wel een goede reden voor een ziekenhuisbevalling.

Terug
Bovenaan