Naar het ziekenhuis!

Zo dat was even spannend! Van de bacterie, als het Streptokoke B is dan zou je met wk 35 antibiotica krijgen en als je weeen beginen moet je dan melden en dan krijg je antibiotica via infuus. Ieder geval dat is bij mij zo. Bij me vorige zwangerschap is streptokoke B geconcentreerd. Misschien dat de huisarts een testje kan doen om achter te komen welke bacterie je heb.

Liefs

Ik heb net gebeld naar het ziekenhuis. En ik heb dus die Streptokoke B. Maar krijg geen antibiotica of iets. En wanneer me vliezen breken of iets dan moet ik meteen naar het ziekenhuis. Ik snap er alleen niks van, en ze zei ook dat het nu geen kwaad voor mij of de kleine kan hebben. Maar dalijk misschien wel. Wat een onduidelijkheid en nu ben ik best in paniek eigenlijk. :(

het klopt dat het nu niet schadelijk is voor het kindje. Het kan schadelijk zijn tijdens de bevalling zijn. Dat hebben ze ook tegen mij gezegd. Zodra je weeen beginnen inderdaad melden bij zh. Dan zal je wel antibiotica via infuus krijgen.

Liefs

Maak me er best wel zorgen om. Krijg ook echt zo een flut antwoord van die assistente. Ga morgen met de Gyn bellen. Wil gewoon meer weten, en waarom ik nu geen antibiotica krijg. Ben zo bang dat hij dalijk ziek word:(

Terug
Bovenaan