Naar huis gegaan....

Balen meid. Helaas ken ik het probleem ook. Ik heb wel fysio gehad in het begin, maar had er niet heel veel aan. Ik heb wel goede pijnstillers gehad van de huisarts en de gyn heeft ze later ook voorgeschreven. Die kun je tot 20 weken gebruiken en het scheelt echt. Paracetamol is leuk, maar helpt vaak niet voor dit soort klachten. Nog even een tip. Koop een voedingskussen en als je op je zij ligt kun je dat lekker tussen je knieen leggen. Als je op je rug ligt kussentje onder je knieen.

Ow meid, wat een ontzettende baaldag zeg!

Ik zou er ook zeker niet langermee blijven lopen, misschien moet je een stapje terug doen? Je hebt er twee bij je he!!! En we moeten nog wel een poosje ermee rondlopen!

Als je niet gauw rustiger aan doet...... lig je misschien over een paar weken helemaal plat tot het einde van je zwangerschap.

Gauw aan de bel trekken dus bij de vk en ha en fysio!

Liefs

Ach lieve Lynn,

Toen ik gisteren je berichtje van maandag las leek het ook al bijna zo onvermijdelijk, goed dat je nu naar je lijf luistert! Morgen inderdaad gewoon bellen naar de huisarts en fysio, en maar even rustig aan voordat je weer meteen volop aan de slag gaat!

De tip van supertje van het voedingskussen is een hele goede, dat was de enige manier waarop ik kon slapen tijdens mijn vorige zwangerschap (en aan mijn lijf te voelen zal 't nu ook niet lang meer duren voordat ik niet meer zonder kan)

Heel veel sterkte meis, ga lekker in een warm bad en laat die lieve man je daarna maar eens flink masseren vanavond!

Liefs,
Marieke

meid goed gedaan door naar huis te komen!
Denk aanjezelf en als het niet gaat je ziek melden. Eerst jij en de ukkies en dan de rest!!

En idd contact omnemen met een fysio!

Sterkte!

liefs

Hé Lynn,

Goed zo hoor. Hoe slap het misschien ook klinkt, het gaat echt om je grenzen aangeven in deze periode. En je hebt al echt doorgebikkeld, pff elk uur door je rug, niet normaal hoor!! En trek inderfaad aan de bel, het is belangrijk om nu al te weten wat je kunt doen om je rug te ontlasten... Ze worden er niet lichter op ;-) (flauw)

Rust idd deze dagen uit en laat je een beetje verwennen!

Liefs

Hey Lynn,

Vind et echt naar voor je...Hoop dat fysio gaat helpen bij je... en met je baan moet je veel staan en lopen natuurlijk dat maakt het er ook niet beter van... Als tniet gaat gewoon lekker ziek melden.. zonder jou redden ze t ook wel, als je nu je been zou breken moesten ze took zonder je doen..!!

Hoop dat je vannacht beetje lekker slaapt!! en niet zoveel eruit moet!! Zal aan je denken als ik er vannacht zelf uit moet.. haha ( onze jongste dochter Carice,1 jaar, is opeens heel bang snachts..word ze wakker begint ze te huilen, zetten we dr op zolder in n campingbedje, huilt ze 1,5 uur..om uiteindelijk bij mij op buik in slaap te vallen, ze klemt zich dan echt aan je vast.. echt zielig.. en daarnaast natuurlijk de plasrondes, echt bale, durf bijna niets te drinken..vannacht ook 7 x eruit geweest... maar ja.. probeer positief te blijven, en echt geloof me... de nachten die je nu slaapt daar zal je straks als de kleintjes geboren zijn nog weleens aan terug denken!!!

Sterkte ermee!!!

Liefs An

Jeetje meid..

Zoals de andere meiden al zeggen; luister goed naar je lichaam, doe een stapje terug.. Overleg met je huisarts of verloskundige hoe of wat.. Hopelijk voel je je snel wat beter en kun je er weer volop van genieten!

Liefs PSCL

Terug
Bovenaan