Naar huis zonder mijn schatje

Het is zover, vandaag ga ik naar huis. Wel met medicatie en strenge instructies. Mijn bloeddruk blijft hoog. De artsen denken dat het nog wel een paar maanden kan gaan duren voor dat hersteld is.

Na bijna twee weken in het ziekenhuis ben ik er wel aan toe naar huis te gaan. Lekker slapen in mijn eigen bed, langs mijn man. Knuffelen met mijn lieve katjes heb ik ook erg gemist.
En toch kan ik me er nog niet toe zetten mijn spullen te pakken. Hoe graag ik ook naar huis wil, ik wil tegelijkertijd ook niets liever dan hier blijven.
Mijn kleine ventje ligt nog in de couveuse en mag dus niet mee naar huis. Hij zal hier nog een paar weken moeten blijven. Mijn hart breekt als ik denk aan het afscheid dat ik straks moet gaan nemen. Ik mag 24u per dag naar hem toe, maar toch doet dit pijn. Er wordt hier super voor hem gezorgd en ik weet dat het nodig is dat hij blijft, ook voor mijn herstel is het goed dat ik nog even rustig aan kan doen. En toch helpt dat allemaal niet. Het blijft enorm pijnlijk. Ik hoop dat hij snel naar huis mag komen...

Kan me voorstellen dat dit een heel dubbel gevoel is. Gevoel en verstand..... Zo h ad je de start natuurlijk niet verwacht. Maar gelukkig gaat het langzaam met jullie beide beter. Heel veel succes en geniet van je nacht thuis.

ja dan breekt je hart wel he. wil je heel veel sterkte en kracht wensen, om de ritten naar het zh te gaan maken.
zal voor je mee hopen dat hij snel met je mee naar huis mag!!!!

dikke knuf!!!!!

Ik denk aan je! Heel veel sterkte! Maak je een geurdoekje voor je zoon? Ze zeggen dat dat het er voor zorgt dat je kindje je dichtbij waant, maar ik vond het zelf ook heerlijk om een geurdoekje mee naar huis huis te nemen: kon ik 's avonds nog even de geur van mijn dochter op snuiven. Het gaf me overigens ook het gevoel dat ik nog iets extra's kon doen op momenten dat ik niet bij haar was.

O, meid wat zwaar....Pff...ik snap je strijd van gevoel en verstand hoor! Dit is natuurlijk niet wat je in gedachten had toen je zwanger raakte en aan je kraamtijd dacht. Aan de andere kant wat zul je dankbaar zijn dat het goed gaat met jullie ventje en hopelijk mag je zelf ook beetje bij beetje opknappen. Meid, heel veel sterkte hoor en geniet toch lekker van jullie lieve kleine mannetje!

Wat een ... Situatie ik hoop dat jullie bieden snel hertellen..... Geurdoekje is idd erg goed, is wetenschappelijk bewezen dat dit het herstel van je kindje ten goede komt (maatschappelijk werk radboud). Is het ziekenhuis dichtbij of verder weg? Sommige ziekenhuizen hebben ook een hotel dichtbij, of wellicht het Ronald McDonald huis? Daar kunnen jullie beiden blijven. Wellicht helpt het in gevoel dat je dichterbij bent.....
Soms hebben ze ook videostreaming in het ziekenhuis, kun je je kindje bijna altijd volgen op afstand via internet.
Wellicht overbodig al deze info..

Nogmaals heel veel sterkte... En gezondheid dat jullie mar snel weer bij elkaar mogen zijn

Terug
Bovenaan