Naar huis zonder mijn schatje

Hey,

Wat een dubbel gevoel; ik kan het me voorstellen! Wel fijn dat jij inmiddels genoeg hersteld bent om naar huis te mogen: Kan je je optimaal richten op je kindje.
Hoe gaat het inmiddels met je zoontje en met jou?

Liefs,

T

We wonen dicht bij het ziekenhuis, dat scheelt wel wat. Ik kan het nog niet aan om meer dan twee keer per dag daar naartoe te gaan, het is nog erg vermoeiend. Maar ik zie mijn schatje in ieder geval elke ochtend en avond. Tijdens de bezoeken drinkt hij bij mij, wat echt super is. Ze hadden niet verwacht dat hij dat nu al zou kunnen. Na de borstvoeding buidel ik met hem. 's Avonds buidelt mijn man met hem. Heerlijk is dat.
In de couveuse ligt een monddoekje met mijn geur, vandaag neem ik een knuffeldoekje met mijn geur voor hem mee.
De afgelopen dagen zijn spannend geweest. Per toeval hoorde de arts een ruisje in zijn hart. Na een aantal onderzoeken bleek dat Thiago een gaatje tussen de hartkamers heeft. Hij heeft er geen last van, dus er wordt niks aan gedaan. De onderzoeken heeft hij braaf ondergaan, voor mij was het zenuwslopend om mijn kleine ventje aan die grote apparaten te zien. Ben er nu wel rustig onder.
Thiago doet het verder super. Kwam 5 gram per dag aan, de laatste dagen ineens 50 gram. Ze zijn wel in de gaten aan het houden of het massa is of ook vocht wat hij misschien vasthoudt.
Hij laat nog steeds dipjes in zijn hartslag zien, de ene dag wat meer dan de andere. Maar hij hoeft er in ieder geval nog geen medicatie voor te krijgen.
Met mij gaat het steeds wat beter. Ben nog erg snel moe en moet echt rustig aan doen, maar mijn bloeddruk is gisteren ineens gezakt. Hij bleef hoog en zomaar ineens was het 109/68! Dus mijn medicijnen zijn verlaagd. Hopelijk zet dit nu door. Ik voel me, op de vermoeidheid en af en toe hoofdpijn en kortademigheid na, wel een stuk beter.

Hey,

Wat fijn dat jij je al beter voelt. Hoop inderdaad dat je bloeddruk nog verder daalt. Hoewel de onderdruk nu wel erg netjes is al.

Ook erg fijn dat thiago al bij jou drinkt, ik vond het een heerlijk gevoel om mijn dochter te voeden.

Succes nog met het op en neer rijden naar het ziekenhuis. Hopelijk kunnen jullie snel met z'n 3en naar huis.

XXXjes

Terug
Bovenaan