Naar t CB geweest met Dylano..

Oh wat een gezeur van het cb, jouw jochie is ook groot... Jennifer heeft altijd boven de bovenste curve gezeten (vanaf haar geboorte, was 2 wk te laat) en daar hebben ze nooit wat van gezegd!! Het is bij elke cb ook weer anders...
Erg vervelend dat je met zo rot-moment thuis komt, moet toch een leuk uitje zijn (tenminste dat vind ik dan :))

Als jij denkt dat ze geen gelijk hebben dan moet je je het niet zo aantrekken hoor, jij bent de moeder en je weet wel of je het goed doet.. toch!!

gr. Ilone

Pffffffffff ik was mijn afspraak vergeten en ik moet dus pas in september weer.
Ik zie het dan wel! Rik zet ik weleens zelf op de weegschaal en ja dan is ie 13 kg. Rik is dus niet dik, maar goed je wil niet weten wat daar af en toe ingaat. Soms snap ik niet waar ie het laat. Wel is het een heel actief manneke, wel veel rennen enzo...
Maar meis. ik heb foto's gezien en je manneke is gewoon een lekkere stevige jongen! Ik zie dat liever als een spillebeen hoor! De kleine van een vriedin van mij die is 3 jaar en weegt ook nog 13 kg. Dat meisje is heeeeeeeeeeel dun......
En eet heeeeeeeeeeel slecht en mijn vriendin heeft du heel veel moeite om daar eten in te krijgen.
Nou wat hebbie liever.

Nou lang verhaal maarja je snapt me wel toch! LAAT MAAR LULLEN!!

X Saskia

Hey meiden,

Thnx voor jullie geruststellende reacties!
Na 1 nachtje slapen, ben ik er ook makkelijker over gaan denken.. Ik moet as donderdag weer met Syl naar het CB, en dan willen ze gelijk een afspr. voor Syl en Dylano maken. Om Dylano's gewicht in de gaten te houden. Maar ik ben er dus echt aan uit, dat we dat niet gaan doen! Ze zullen wel raar opkijken als ze dat horen ;-)
Maar ach... Iedereen noemt Dylano, Hollands Welvaren ;-) Vink altijd wel leuk, tenzij ze zeggen dat hij dik is :-S

Liefs Deb.

Mijn man en ik zijn ook beiden groot, niet in de breedte maar wel in de lengte. Mijn man is 2 meter en ik 1.76, dus tja, Eline was ook geen klein sprietje, maar een flinke bonk die en lang was en bij de geboorte 4860 gram woog. Ook vaak opmerkingen over, goh, wat is ze groot bla bla bla. Kijk ook even naar de ouders.....denk ik dan.

Terug
Bovenaan