Naar vk geweest

Goedemorgen,

Gister mocht ik weer voor de controle naar de vk, ook deze keer weer Tess meegenomen en het ging nu prima, geen drama meer. Kindje was goed gegroeid en hartje klopte vrolijk. Bloeddruk was wat gestegen dus mama moet wat rustiger aan gaan doen.

We krijgen ook 2 extra echo's ze kon niet goed voelen hoe groot het kindje was, tja een beetje last van dikke buik zeg maar. Vorige keer was dat helemaal geen probleem en nu dus wel. Maar goed ik klaag niet 2x extra spieken bij de baby

Verder gaat het redelijk, best veel pijn in mijn onderlijf dus ga eens opzoek naar een osteopaat, eens kijken of die iets kan vinden. En ben sinds 2 dagen zo moe en misselijk, maar toch maar gaan werken want de hele dag thuis is ook niet fijn.

groetjes Nanda, mv Tess en 28+6dg zwanger.

Hey!

Fijn he zo'n goede controle bij de vk! Maar waarom krijg je 2 echo's? (Als ik vragen mag)
En je bloeddruk, komt misschien door de drukte ivm je huisje enzo? Gewoon relaxed aan doen he? Jij heb ook nog een peutertje om je heen!! Ik krijg maandag de groeiecho om te kijken hoe groot die is, Tygo was al 8 pond en deze man groeit ook lekker door! Oja de badkamer is bijna klaar...en hoe gaat het bij jou? En een osteopaat, wat doet die precies?

xxx

fijn dat alles verder goed was bij de vk En 2 extra echo's is altijd leuk duurdt het wachten iets minder lang. En denk ook dat die bloeddruk vast een een beetje te maken heeft met de drukte rondom de verbouwing wel een beetje aan jezelf denken he!
mira mv marek en ??

Hoi,

De 2 extra echo's zijn omdat door mijn figuur het moeilijk te voelen is hoe groot de baby is. Tess was ook 4040gr dus geen kleintje. Alle maanden van Sonja hebben helaas niets aan mijn buik kunnen veranderen. De vorige keer was het trouwens geen probleem, maar deze vk is wat jonger en minder ervaren dus kreeg ik die echo en met 34wk nog eentje. Super natuurlijk, lekker spieken!

Idd de bloeddruk heeft waarschijnlijk te maken met alle verbouwingszorgen en ook nog eens een heel druk weekje, maandag yoga, dinsdag vk en cursus samen bevallen en vandaag partnerles van de Yoga. Tja dan kom je natuurlijk een beetje in de knel met andere dingen. Ben ook goed moe, maar wilde me niet ziek melden.

Dit weekend krijgen we hulp, dus kan ik een beetje rustiger aan doen. Is wel zo fijn.

Bedankt voor jullie zorgen.

Liefs Nanda

Oja en een osteopaat kan met druk dingen veranderen in je lichaam waar door de pijn minder kan worden. Het is wel even lastig voor me want de pijn is er niet altijd, maar wel vaak.

Ben ook met Tess bij een osteopaar geweest omdat ze heel veel huilde en amper sliep. Het heeft echt wel geholpen. Die heeft toen iets met haar darmen en schedel gedaan.

Wat fijn dat je nog 2 x extra mag spieken zeg.. Wou dat ik dat ook nog mag, maar helaas zelfs ik voel de baby perfect waar die ligt en hoe die ligt, laat staan de vk.Dus ik moet toch nog 11 weken geduld hebben als het al niet langer is!!

En hopen maar dat de osteopaat je kan helpen..

Groetjes Claudia

Hoi,

Hebben ze niet ook even naar je ijzergehalte gekeken?
Als die te laag is wordt je ook heel moe en duizelig! bij mij was dat n.l. ook zo.
Na een ijzerkuurtje voel ik me weer stukken beter.

Veel sterkte nog

Bij mij hebben ze inderdaad een paar weken terug ook het ijzergehalte geprikt vanwege moeheid en misselijkheid.

Wat bij mij goed helpt is 'Floradix' kruidenelixer. Dat is een kruidenmengsel wat heel goed is voor je ijzergehalte etc. Het wordt vaak door zwangere of net bevallen vrouwen gebruikt. Is te koop bij reformhuizen/natuurdrogisten.

Is ook best lekker en je knapt er snel van op. Ook al is je ijzergehalte op peil, dan nog is het goed als aanvulling op je voeding.

Kalm aan!

Groet,
Cy2009.

Terug
Bovenaan