Naar vk geweest

Hoi,

Ijzer hadden ze vorige keer al geprikt, was prima in orde, alleen suiker is en blijft laag, maar dat heb ik al zo lang, daar wordt je ook zo moe van. Die Floradix heb ik idd gebruikt na de bevalling van Tess, ik vond het dus echt heel vies, maar goed smaken verschillen. Mijn vermoeidheid komt gewoon van een aantal dingen:
* Suikerspiegel die laag is
* Verbouwing
* Weinig werk op mijn werk en dus verveling

Wat nu de ergste factor is weet ik niet, de verveling is niet leuk, suikerspiegel is gewoon matig eten op vaste tijden om hem stabieler te houden en de verbouwing komt vanzelf tot een einde.

Het is nu eenmaal niet anders. Voel me gelukkig iets beter, iets minder vermoeid en morgen lekker vrij en niets te doen, heerlijk!!!

groetjes Nanda

Hey Nanda,

fijn dat alles weer goed is! ook leuk dat  je nog 2 echo's krijgt!!! Hopen dat de baby niet al te groot is want hij moet er ook nog uit....

Ik hoop voor je dat een osteopaat je een beetje van je klachten af kan helpen en dat de misselijkheid ook minder wordt.

Bij mij was van de week ook weer bloed geprikt. Hb gehalte was nu 7,4 en mijn suiker 3,8. Is een beetje laag terwijl ik goed gegeten had. Ik merk wel dat ik de hele week al een enorme behoefte heb aan zoetigheid. Niet normaal..... Maar goed, het zal er wel bij horen... Mijn buik loopt goed op schema dus het zal allemaal wel goed zijn!

Groetjes Yvonne

fijn dat alles goed was!!
opzich wel lekker dat je weer mag spieken!
aaron was ook 4320 en 65 cm,en ze zeiden dat deze ook al groot was,maar ik hoop niet zo groot!

groetjes nienke

hoi!  
leuk hé die echo's!!  Ik krijg er bijna iedere keer één!  Vanmorgen weer naar de vk geweest, ze dacht dat beeb wat aan de kleine kant was, dus weer maar een echo vanmorgen.. maar alles was prima, liep goed op schema dus niks an de hand! Ze heeft zelf een echoapparaat staan, ik vind het helemaal top! steeds ff kijken... deze keer was het in diepe rust, echt zo schattig met die handjes bij het gezichtje...

en verder ook alles goed, bloeddruk blijft toppie (ondanks dat mama boos was vorige week omdat de oplevering weer niet doorging... ) maar de stress heeft blijkbaar geen vat op mn bloeddruk!

vandaag dan eindelijk de oplevering! zaterdag al wel het één en ander gedaan in het huis... de rest van de week hopelijk keihard behangen en schilderen en schoonmaken! Per 1 mei hopen we over te gaan! hiephoi!  

verder alles goed met iedereen??

Hoi,

Het was zo leuk om weer binnen te kijken, kleine doet het prima, mijn gevoel van afgelopen maandag klopte, ik was echt ziek omdat de kleine zich met veel geweld omgedraaid had, hij ligt nu dus lekker de goede kant op, maar nog wel hoog, dus blijf even duimen dat de kleine geen grappenmaker is en weer in stuit gaat liggen.

We hebben lekker naar zijn snoetje kunnen kijken, lekkere bolle wangetjes al, zo lief! Helaas komt het op de foto's niet echt over.

ZIjn hoofdje is precies op de juiste maat, maar zijn lichaam is wat aan de grote kant. Wordt dus zeker weer een 8 ponder, over een week of 4 weer en hopelijk schiet hij dan niet over de bovenste lijn heen en blijft hij netjes binnen de curve.

Doe jij ook rustig met je nieuwe huisje, zo spannend allemaal, wel goed dat je even lekker boos bent geworden op die vent! Kom op zeg, jullie hebben ook een deadline!!!

Groetjes Nanda

Ja heb een aantal foto's, zal ze straks eens in scannen en dan hier plaatsen, was erg druk op het werk  deze week,  dus geen tijd nog gehad...

Dusss... foto's volgen nog!

Terug
Bovenaan