naar wie luister je kind het best?

naar papa of naar mama?

Hier naar mama en dat is best wel eens frustrerend voor papa. Ik merk wel dat ik er vaker omheen draai en erg vaak af ga leidden. Papa wil dat ze meteen luistert, maar dat doet ze vaak niet. Ik vertel er wat meer bij, waarom ze moet luisteren, wat we gaan doen enz. Dit werkt beter bij haar. Hoe is dat bij jullie?

Ik denk dat ze hier ook beter naar mij luisteren dan naar papa. Bij papa blijft ze langer proberen dan bij mij. Ze weet dat als ze NIET luisterd ze op het stoeltje mag gaan zitten en dat vind ze niet zo leuk. Zit ze gelukkig dan ook niet zo vaak.

Groetjes Patries

Ik denk dat ze hier ook beter naar mij luisteren dan naar papa. Bij papa blijft ze langer proberen dan bij mij. Ze weet dat als ze NIET luisterd ze op het stoeltje mag gaan zitten en dat vind ze niet zo leuk. Zit ze gelukkig dan ook niet zo vaak.

Groetjes Patries

Hier verschillend. Met het een is Dennis strenger en met t ander ben ik strenger.
Over het algemeen luistert Feline erg goed. Gijs is momenteel heel ondeugend en doet dingen die niet mogen. Als je dan NEE zegt dan kijkt hij je aan en gaat lachen...haha

groetjes Maris

Wisselend, maar papa werkt veel, dus is er normaal weinig..dan ben ik de persoon met wie ze het meeste van doen heeft.
Ik ben soms streng..soms niet..haha
Maar nu in de vakantie was papa veel thuis,en moet hij werkelijk ALLES doen!
Ze roept steeds;'' NEE papa doen!!''
Dus mama heeft echt vakantie..haha
Vooral nu met het zindelijk worden, ze moet overal naar de wc..en alleen papa mag mee..Vervelend he..hahaha
Zal me komende week benieuwen, dan is de vakantie weer over.

Gr Rina

ha grappig hier hetzelfde als bij Rina. Normaal doe ik alles met de kinderen omdat Marc veel werkt maar nu in de vakantie moet hij echt alles doen. Sarah roept dus ook bij alles "Papa doen, niet mama"
Normaal luistert ze dus ook beter naar mij. Wel merk ik dat ik daardoor degene ben die haar het meeste terecht wijst en dat papa meer voor de leuke dingen is in haar ogen :) Het is wel echt een papa-meisje!
Overigens luistert ze naar ons alletwee wel goed, maar daar zijn we ook best wel streng in.

groetjes Tamar

Terug
Bovenaan