naar wie luister je kind het best?

Jesse luisterd naar ons allebei goed! maar soms naar ons helemaal niet haha!
We zijn beiden concequent. Alleen papa moet niet vergeten waarom jesse op de gang zit, als hij daar weer weg mag, anders weet het manneke niet meer wat hij nu verkeerd deed.

Gr Linda
Ps de rollen zijn hier goed verdeeld.

Naar ons allebei! Al moet ik zeggen dat mijn man het vaak anders aanpakt als ik. Die zegt dat iets niet mag en zegt er niet bij waarom niet. Als ik dan zeg leg het uit zegt hij soms dat hoeft niet nee is nee. Ik merk dat ze beter luisteren als ik vertel waarom iets niet mag. Als Mette toch iets doet waarvoor ik heb gewaarschuwd gaat ze in de gang staan. Ze vind dit niet leuk maar omdat ik het consequent heb gedaan is het tegenwoordig al genoeg om het woord gang te noemen. Ik vraag vaak op een allerliefst en rustig toontje 'Mette ga je naar mama luisteren of ga je liever even naar de gang?' Ze kiest dan altijd voor luisteren.

gr.ing

Eline luistert op zich best aardig. Maar als het er om gaat luistert ze beter naar mij dan naar haar papa. Mijn man smelt nog te veel als ze schattig gaat kijken en kan dan moeilijk consequent blijven. Maar ik moet zeggen, we hadden een familie weekeind, en toen zei zijn zus er iets van, en sindsdien let hij er wel meer op.

Alice luistert wel aardig goed, ik denk iets beter naar mij maar ik ben eigenlijk ook de hele dag bij haar. Als ik er niet ben luistert ze wel prima naar papa misschien nog wel beter dan naar mij maar dus alleen als ik er niet ben...

Groetjes Alberdien

Bram luisterd het beste naar mij.....
bij papa probeert hij veel langer door te gaan en ook daagt hij papa dan flink uit! zodra ik meestal zeg dat hij iets niet mag doet hij wel door maar zodra ik zeg, mama telt nu tot 3 dan is het afgelopen

Terug
Bovenaan