<p>Hi allemaal,</p><p>Mijn zoontje wordt over 2 weken 1 jaar oud. Hij heeft ‘s nachts nog nooit helemaal doorgeslapen (op een paar nachten na), zeker niet dramatisch hoor want op dit moment gaat hij rond 19.00 uur naar bed en wordt meestal rond 4.00/4.30 uur wakker. Hij is dan niet te troosten tot hij een klein flesje krijgt van 90 cc+ 3 schepjes. Daarna slaapt hij weer verder tot een uur of 7.00. Op zich vind ik het niet heel erg, we zijn er aan gewend. Hoewel het natuurlijk wel lekker zou zijn om helemaal door te slapen hoor .<br />Bij het CB zeiden ze natuurlijk dat het nachtflesje niet meer nodig is en dat we kunnen proberen hem te laten huilen ‘s nachts en dat dit dan met een paar nachten over zou kunnen zijn. <br />Nu heb ik dit vannacht geprobeerd en ik vond het zo verschrikkelijk en na 15 minuten heb ik toch maar een flesje gegeven. Ik weet niet of ik dat wel kan, misschien heeft hij wel echt gewoon honger? <br />Zijn er meer mensen die dat op deze manier hebben gedaan en heeft dit ook echt geholpen? Wat ik al zei, voor mezelf vind ik het niet doorslapen niet zo erg meer. Ik wil liever dat hij zich prettig voelt. Aan de ene kant hoor ik ook veel mensen dat hij er misschien te veel aan gaat wennen maar ergens hoop ik dat het gewoon vanzelf lukt en hij het flesje niet meer nodig heeft. <br /><br /></p><p>tips en ervaringen zijn welkom! Bedankt alvast!</p>