Nachtvoedingen zijn zeker tot 1,5 jaar heel normaal en goed voor de hersenontwikkeling. Je hoeft ook echt niet bang te zijn voor gewenning ofzo, als hij het niet meer nodig heeft stopt het vanzelf en gaat hij doorslapen. Ik ken geen enkele tiener die 's nachts nog een flesje melk nodig heeft om weer te gaan slapen Het cb is soms wel erg theoretisch over wat baby's wel/niet nodig hebben.
Mijn dochter is nu 21 maanden en slaapt sinds een paar maanden wisselend door. Soms rond 2 uur wakker, soms rond 5 uur, soms pas om half 9. Als ze wakker wordt krijgt ze altijd nog drinken (borstvoeding). En ze bouwt het dus vanzelf geleidelijk af.
Ik zou dus gewoon die fles lekker blijven geven. Zeker als jullie er zelf geen problemen mee hebben is er geen enkele reden om ermee te stoppen.
Mijn dochter is nu 21 maanden en slaapt sinds een paar maanden wisselend door. Soms rond 2 uur wakker, soms rond 5 uur, soms pas om half 9. Als ze wakker wordt krijgt ze altijd nog drinken (borstvoeding). En ze bouwt het dus vanzelf geleidelijk af.
Ik zou dus gewoon die fles lekker blijven geven. Zeker als jullie er zelf geen problemen mee hebben is er geen enkele reden om ermee te stoppen.