nacht in het ziekenhuis gelegen

Gisteren bracht ik mijn zoontje op de fiets naar school, en vlakbij school kwam er een auto het parkeervak uitrijden, ze zag me niet en schepte me. School had ambulance gebeld, maar omdat ik toch in het ziekenhuis moest wezen voor controle namen ze me niet mee. Ik had geen bloed verloren of vruchtwater dus was het niet ernstig genoeg om in de ambulance vervoerd te worden.
Kreeg in het ziekenhuis een bloedonderzoek, mijn urine werd onderzocht, er werd een echo gemaakt en een hart filmpje. Omdat het risico bestond dat mijn placenta los zou laten moest ik ter observatie 24 uur in het ziekenhuis blijven. Vanmorgen weer een hartfilmpje gehad, maar alles was goed, ook de uitslagen van de onderzoeken van gisteren. Dus ik mocht weer naar huis.
Heb nu alleen veel spierpijn, twee blauwe scheenbenen en schramen op handen en armen, maar met de kleine gaat alles goed. Mijn zoontje die achterop zat heeft een schram bij zijn oog en last van zijn been maar gelukkig ook verder nergens last van. Pff schrik zit er goed in...
 
Heel herkenbaar. Ben 3 weken terug van de trap gevallen(was toen ruim 37 weken) dat heb ik ook in het forum geplaatst. Ik had dezelfde onderzoeken als jij. Ondanks dat je geen bloed of vruchtwater verloren bent zit de schrik er wel goed in. Bent zobang dat er in je buik iets aan de hand is. gelukkig was er bij mij ook niks ernstigs aan de hand behalve dan dat ik pijn in mijn voet had.

ben blij voor jullie dat jullie ook niets ernstigs is overkomen. Geniet nog even van je dikke buik want zolang hoef jij ook niet meer geloof ik.

Ik ben nu 40,4 en wacht de onderzoeken van de gyn. af aankomende vrijdag. met een beetje geluk en strippen van de verloskundige als dat mag bevallen we van het weekend anders wordt het in ieder geval volgende week!!!!!

grotejes sandra
 
hoi
gelukkig maar dat het goed afgelopen is voor jullie pfff geloof het best dat je zo geschrokken bent maar ben blij dat het goed is gafgelopen

groetjes tamjoh
 
Terug
Bovenaan