nacht in het ziekenhuis gelegen

Pf ja we zijn flink geschrokken allemaal. mijn zoontje durft niet meer achterop op de fiets, hij zegt mama het is niet jouw schuld maar ik ga even niet achterop. Gisterenavond toen ik in bed lag en mijn man zijn armen om me heen sloeg begon ie ineens te huilen en zei ik had er zomaar in 1 klap 3 kwijt kunnen zijn. Het heeft er behoorlijk ingehakt.
Mijn zoon heeft een blauwe plek aan de zijkant van zijn hoofd en zijn been is wat dik, mijn linker been zit onder de blauwe plekken, mijn rechter kuit is opgezet, de hele rechterkant van mijn lichaam is stijf van de spierpijn, van mijn schouder tot mijn kuit. Toen ik in het ziekenhuis was ging ik elke keer met angst naar de wc, "er zal toch geen bloed in mijn broek zitten..." en nog heb ik angst dat het uiteindelijk nog fout kan gaan.
Even raar gezegd... ik ben gek op sex, heb het tot voor dit gebeurde ook nog regelmatig gedaan maar nu durf ik niet meer, bang dat dat toch het zetje kan zijn dat mijn placenta alsnog los laat.
Maar de kids hebben vandaag vakantie, mijn man heeft vrijgenomen van zijn werk, ik mag lekker op de bank liggen en verder niets.
 
Terug
Bovenaan