(Nacht)voeding baby 7 maanden

Wij hadden hetzelfde probleem. We hebben toen in overleg met het CB de flessen overdag verhoogd naar 210+7. Ons zoontje is nu 6.5 maand en krijgt 4 flessen naast zijn groente en fruithapje. Meteen nadat we zijn gaan verhogen sliep hij de nacht door. Minder voeding geven als hij toch echt honger had (90+1) werd ons ook geadviseerd. Onze laatste fles is nu ok 19.00 uur. Hopelijk helpt het! 

Vannacht ‘gewoon’ weer om 02:30 en 05:30 wakker met honger (beide flessen helemaal op). Ik ga vandaag starten met verhogen van de flessen naar 210, en de nachtfles kleiner maken, eens kijken of dat helpt.
Ik geloof inderdaad ook wel dat het er nog bij hoort en uiteraard gaat het vanzelf een keer over, maar hoop dat ik t een beetje positief kan beinvloeden haha. Dank voor de tips!

Als je kleintje een speentje gebruikt, zou je die kunnen proberen aan te bieden.
Wij hebben heel veel mazzel gehad met onze dame qua slaap 's nachts, hoewel ze wel meerdere keren per nacht iets van zich last horen (een speen is dan genoeg). Als ze huilt en we een speentje geven, maar ze na een halfuur nog niet weer slaapt, geven we pas de fles. Meestal is dat dus niet nodig, maar als we hem aanbieden drinkt ze zo 210+7 weg.

Terug
Bovenaan