Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dank voor jullie reacties!! Ik denk zelf dat het vetlatingsangst is/te maken met de sprong waar hij inzit. Ik heb besloten hem te geven wat hij nodig heeft, in de hoop dat het ophoudt als deze sprong voorbij is. Gelukkig is alles een fase
Inderdaad een hoop tips die hier ook vaak helpen tijdens een sprong. Wat bij deze sprong wel opmerkelijk was is dat het vooral verlatingsangst voor mama was. Als papa troosten kon hij hem zo weer weg leggen maar ik kon zo 1,5 uur bezig zijn waarna hij soms helemaal overstuur was. Wellicht nog het proberen waard . Succes!
Ik heb m'n zoontje op dit soort momenten altijd bij me in bed genomen en hij is er nooit aan gewend. Het leek alsof hij juist kon opladen en als ik veel beschikbaar was, hij daarna weer prima zonder kon. Plus je eigen slaap is ook belangrijk, dus ik zou er ook aan toegeven. De zetpil is trouwens ook een goeie, want het kunnen zeker ook tandjes zijn (of alles tegelijk).