Nachtje slapen in het ziekenhuis.............

A

Anoniem

Guest
Hehe,
Als het goed is, ga ik vannacht na maanden van slapeloosheid weer eens een nachtje goed slapen!
De verloskundige heeft voor vanavond een bedje voor me gereserveerd op de verloskamers, ik krijg eerst een ctg en dan krijg ik een stevig slaapmiddel hoop ik.........weet nog niet wat, maar ben wel blij dat ze eerst even gaan kijken hoe het met ons meisje gaat.....
Om 21 uur worden we verwacht, ik ben benieuwd, verlang zo na wat uurtjes slaap...........al zijn het er maar 5 achter elkaar.......alles is beter dan die 2 uur die ik nu per nacht slaap........
Laat jullie morgen weten hoe het gegaan is.......

Groetjes Rimke
37+6 weken

Hoi Rimke

Ik hoop dat jij lekker kan slapen in het ziekenhuis - ik gun het jou echt. Ik ga straks mijn verhaal rond de bevalling plaatsen hier - misschien inspiratie....

Gr Mor 74

He Rimke,

Heerlijk dat je vanavond lekker kan gaan slapen.
Ik had gisteren ook een optie gekregen van het ziekenhuis, ik zou ook een nachtje kunnen komen gaan slapen met een slaapmiddel en een pijnstiller voor mijn bovenbuik. Maar uiteindelijk heb ik er toch voor gekozen om thuis te blijven. Ik had gisteravond zo'n 2 dagen compleet niet geslapen van de pijn, maar toen ik uiteindelijk pijnvrij was, kon ik ook meteen slapen...

Maar jij moet nu eerst lekker veel energie gaan opdoen door een goede lange nacht te maken!! Dus slaap lekker en hopelijk heb je morgen weer wat meer energie!

Hoi Rimke,

Een hele goede nachtrust toegewenst! Hopelijk kun je lekker even bijtanken, je hebt de energie straks hard genoeg nodig!

Groetjes
Susan

Hey Rimke,

En was alles goed met jullie kindje??
Heb je een beetje lekker geslapen??
Ik hoop het voor je, dat heb je wel verdiend na zo'n lange tijd van slapeloosheid.

Liefs Mootje ( met helaas de baby nog in de buik....41+4 )

Lieve meiden,

Bedankt voor jullie medeleven!
En het was zalig...............
Eerst een uur aan het ctg omdat ons meisje een nogal hoge hartslag had, rond de 200 af en toen. Toen papa voor haar ging zingen, ging die echter mooi naar beneden........heel bijzonder om te zien.....
Ze was heel erg druk, ze leek echt een beetje over de zeik door die banden om mijn buik, maar uiteindelijk kreeg mijn vriend haar dus toch rustig.
Ik kreeg een prik in mijn kont, en binnen een kwartier was ik out.........wahahahaha!!
Was nog wel af en toe wakker, maar dan draaide ik me om en sliep weer verder, was ook echt een beetje stoned, heerlijk....................
Om 10.30 heeft mijn mannetje me weer opgehaald, en ben ik hier ons bed weer ingeklommen. Kom er net weer uit, en ben wel elk uur even wakker geweest maar verder heb ik goed geslapen...................wat zalig!!!!

Mootje: wat akelig meid, dat er nog steeds niets gebeurd...........dinsdag naar het ziekenhuis toch?? Ik ga positieve energie jouw kant opsturen, ik hoop dat je kindje beslist om toch eerder te komen dan dinsdag!

Kus Rimke
38 weken precies.............

Heerlijk voor je zeg!
Dan ga je goed uitgrust de bevalling in en heb je vast snel je nieuwe wereldwonder in je armen!

Terug
Bovenaan