Nachtje slapen in het ziekenhuis.............

Hoi hoi,

Wat lekker voor je joh, dat je zo goed heb geslapen! Ik wist dus helemaal niet dat dat kon he, even een nachtje in het ziekenhuis slapen... Slaap al vanaf december maar een paar uurtjes verspreid over een nacht. Voor de rest van de dag of werken of zoontje, dus daar kom ik ook niet aan rust toe. Jeetje, toch wel een idee, even een nachtje op een andere manier doorhalen!

Gaan ze nu nog wat doen als controle ofzo?

Hej!
Wat fijn dat je eindelijk weer eens een goede nacht hebt geslapen!
Ik kan me voorstellen dat die slapeloze nachten je wel opbreken. Ik heb er (gelukkig) niet veel ervaring mee. Alleen toen het zo warm was, sliep ik 's nachts slechts. Maar de laatste dagen slaap ik juist weer geweldig. Meestal slechts 1 keer wakker, om te plassen of water te drinken. Maar ook al enkele nachten helemaal doorgeslapen tot mijn eigen verbazing!
Veel succes met de laatste loodjes, Rimke!
Groetjes Mar

Ha meiden!

Nogmaals dank voor jullie lieve reacties, ben een ander mens, die inenen met te veel energie moet gaan zitten wachten op haar kindje..........whahaha, het is nooit goed......

Sientje: vraag het eens aan je verloskundige joh! Bij mij kwam ze er zelf mee, en nogmaals, ik vind het echt een aanrader...........hoefde zelfs niet te plassen 'snachts........En al is het maar een psychisch voordeel, want het kan natuurlijk best zijn dat ik pas over 4 weken beval, en gewoon weer elke nacht wakker lig..............dan is dit nachtje snel vergeten................

Jullie allemaal ook sterkte met de laatste loodjes, krijg het idee dat iedereen er wel klaar mee is............

Liefs Rimke

Hi Rimke!

Hopelijk heeft een nacht rust je over oververmoeidheid heen geholpen en kun je nu de rest van de zwangerschap wat beter slapen. Ik heb gelukkig geen moeite met slapen, lijkt me echt vreselijk. Waar ik wel enorm van baal is die enorme pijn in mn bekken en schaambot als ik me om wil draaien, en voel me net en walrus als ik naar de wc waggel......
Voor mij nog max. twee weken!

xxxx

Terug
Bovenaan