nachtje ziekenhuis geweest

He meiden, had al een week last van hoofdpijn. En daarbij kwam dat ik helemaal niet lekker werk van maandag op dinsdag. Snachts heel erg misselijk en eigenlijk beetje paniekerig geweest. Dus dacht laat even bellen met vk. Ik moest direct in bedje kruipen en smiddags op het spreekuur komen.
Men bloeddruk was veel te hoog, en er zat teveel eiwit in mijn urine. Dus mocht gelijk door naar zh. Helemaal onderzocht door de gyn en bloedruk al beter, geen teveel eiwit in mijn urine. En even naar de kleine mogen kijken.
Maar jullie voelen het al aankomen, nachtje blijven ter observatie. Men waardes bleven gewoon goed en mocht gistermiddag naar huis. Maar, moet nu elke maandag 24 uur urine inzamelen, dat dinsdag naar het lab brengen en bloedprikken, op woensdag terug en dan de uitslag horen bij de gyn, en dat elke week opnieuw.

Heel fijn hoor dat ze me zo goed in de gaten gaan houden, want ze zijn bang voor zwangerschapsvergiftiging omdat hoofdpijn, vochtvasthouden en duidelig en misselijk zijn, de klachten zijn die ik heb, en in het plaatje passen.

Alleen de kans om terug te gaan naar de vk wordt gewoon heel erg klein, en thuis bevallen nog kleiner.

Moest even men verhaal kwijt. Oja met de kleine gaat alles goed, niet te groot hoor zoals vk zei, maar ligt keurig in de gemiddelde curve.

liefs

oh oh wat erg!!!

Beter goed in de gaten houden dan ongerust zijn, misschien wel wat druk begin van de week.

Hoop dat het minder wordt in de komende tijd,

Veel liefs
Marloes

Wat vervelend allemaal zeg! Gelukkig word je nu goed in de gaten gehouden!

Heel veel succes en sterkte& hoop dat het snel beter gaat met jou en dat het kindje het verder goed mag blijven doen.

Liefs Rosan

Hey Nath,

Dat is even schrikken! Gelukkig is het met je bloeddruk en bloedwaarde vanzelf goed gekomen. Kan me voorstellen dat het wel een gedoe is, maar het is ook wel een fijn idee dat ze je zo goed in de gaten houden!
Fijn dat met de kleine alles ook helemaal in orde is.
Doe maar lekker rustig aan, goed voor jezelf zorgen meid!

Knuffel Elin

poeh meid!
heftig!!!
maar goed wel fijn dat ze je zo goed in de gaten houden!!!
wel balen natuurlijk dat de kans op thuis bevallen dan af moet vallen... tenminste waarschijnlijk! (zo zat ik ook de laatste weken!!!)
tijdens de bevalling was bloeddruk perfect!!!! pff vaag...

kalm aan meis!!

liefs

Terug
Bovenaan