nachtje ziekenhuis geweest

he wat naar... Kan me voorstellen dat je geschrokken bent!
Ik ben blij dat het goed met je gaat! Lekker rustig aan doen, en proberen toch te genieten van je zwangerschap! Je wordt nu iig heeeeel goed in de gaten gehouden!

Liefs,

T

He meiden, dank jullie wel voor jullie lieve reactie's dat doet goed. Moet wel leren om rustig aan te doen. Moest mezelf gisteren dwingen om op tijd naar huis te gaan vanaf het werk.
Ben maar gewoon gaan werken, ik moet namelijk nog zo lang voordat ik met verlof ga, en heb sterk het idee dat ik ze tot vriend moet houden.
Dus heb uiteindelijk 2 uur minder gewerkt, en daarna heerlijk een pakje voor die kleine gekocht in de stad, even ontspannen zeg maar.

liefs

Ha Nathalie,

Dat geloof ik wel dat dat schrikken was!
Houdt het maar goed in de gaten.
Het is wat met dat gesleur van die urine enzo maar het is wel fijn dat ze jullie nu in de gaten houden.

Hoeveel weken ben je nu?

Heel veel sterkte.

He meiden, vandaag 24 weken zwanger.
Morgen de afspraak bij de gyn, vanmorgen plas weggebracht en bloed geprikt.
We zullen het zien.

Heb dit weekend hele dikke voeten gehad, maar zal vast niet de enige zijn was zulk warm weer.

liefs

Nee, je was niet de enige :). Grappig trouwens, ik ben vandaag precies 25 weken zwanger!

Heb op een gegeven moment wel de schaduw opgezocht van 't weekend, zon was wel wat aan de warme kant....

Liefs

Terug
Bovenaan