<p style="text-align: right;">Hallo dames, ik moet dit echt even van mij afschrijven ?. Ik ben ontzettend blij dat ik zwanger ben maar de nachtmerries worden me inmiddels echt te gek. Ik merk dat ik weinig slaap veel wakker lig en pieker. Ik heb ook niet echt iemand om hierover te praten. Mijn man heb ik dit allemaal wel verteld maar ik wil hem gewoon niet elke dag hiermee vermoeien. Ook al aangekaart bij de huisarts en die vond de niet realistische gedachtes en nachtmerries niet zorgelijk. Ik ben benieuwd of meer dames deze ervaring hebben? De nachtmerries lopen echt uiteen van “enge dingen” niet gerelateerd aan de zwangerschap tot de zwangerschap in combinatie met dingen die in het “dagelijks leven gebeuren”. Tijdens het proberen om zwanger te worden is mijn man naar een sauna zwembad en jacuzzi geweest (we waren toen lekker op vakantie). Niets geks zou je zeggen maar voor de gemeenschap heeft hij zich niet opgefrist niet gedoucht. Verder heb ik er niet over nagedacht ? Sinds een paar weken heb ik constant nachtmerries gerelateerd aan die situatie dus dat ik niet zwanger ben van hem maar van een andere man (dus door sperma die misschien in een jacuzzi of bad dreef) ik droom dan dat een kindje mij aankijkt die totaal niet op ons lijkt. Het enge is dat snachts dit soort gedachtes “echt”voelen. Sterker nog ik heb zelfs snachts gegoolet naar een vaderschapstest en daar serieus over nagedacht ?. En zo gaat dit steeds door en door ik merk dat ik nu echt uitgeput raak en er tegen op zie om te gaan slapen, iemand bekend hiermee?</p>