Nachtmerries

Pfff, volgens mij is dít dé nachtmerrie tijd!
Sinds die pieten in het land zijn (geweest) kan ik er minstens 1 a 2x per nacht uit. Ook al zijn ze allang weer weg, toch blijft het.
Het is ook een zeer drukke indrukwekkende tijd, dat zal er ook beslist mee te maken hebben.
En manlief? Die hoort haar niet, dus ik ben iedere keer de pineut. Ja ik kan hem wel zijn bed uit duwen, maar eer hij wakker is, is Myrthe zo overstuur dat hij haar toch niet kan kalmeren :-(
Zijn er veel kids die er (nu meer) last van hebben?

Liefs Irene

nou, dat zou wel eens kunnen ja.
Lynn heeft er af en toe ook last van, vanacht ook dan wordt ze echt overstuur wakker. Zo zielig, dan knuffel ik even met d'r en dan slaapt ze wel gelukkig weer lekker verder.
En hier is het niet anders hoor, mijn man hoort haar ook niet en ik ben dus ook elke nacht de pineut met eruit gaan.
groetjes annelies

Hoi Irene

Wij hebben hier ook een meisje die ook s`nachts wakker wordt en dan echt gillend, ze is wel weer makkelijk te troosten, maar ik moet `r wel altijd even tegen mij aan houden en dan houd ze mij ook heel stevig vast en dan uiteindelijk legt ze haar hoofd op mijn schouder en dan stopt ze haar duim weer in de mond en dan weet ik dat ik haar weer terug kan leggen.
En ja mijn man precies het zelfde die hoort haar ook niet.

Laatst is er een onderzoek geweest en daar vertelde ze dat alleen de moeders s`nacht wakker worden van hun huilende kind en dat de vaders helemaal niks horen dit is met de geboorte van onze kindjes aan ons mee gegeven.

Groetjes Willy

Hoi,

Ook hier wordt veel gedroomd op het moment, elke nacht kan ik eruit, duurd maar een minuutje een aai over de bol, mama is hier en dan slaapt hij door.
Vanacht lag ik zelf met koorts in bed, maar ook dan wordt manlief niet wakker, sterker nog, na drie porren en ga jij aub een keer, ben ik toch zelf maar naar boven gestrompeld!
Ook de oudste 2 hebben met periodes last van dromen/nachtmerries maar het gaat meestal na een tijdje vanzelf weer over!

Gr MJ

Hier is het gelukkig weer over...heeft wel een paar maanden geduurd. Ben blij dat we nu weer wat beter kunnen slapen.
Succes en het komt vanzelf wel weer goed!

ook bij ons is het nog steeds een drama.
t is niet elke nacht, dat ze krijsend wakker wordt, maar wel vaak de afgelopen tijd.
of t zijn nachtmerries, of ze ziet dingen die wij niet zien waar ze van schrikt. geen idee, maar zo zielig om haar zo overstuur te horen huilen.
ik ren er dan gelijk naar toe, pak haar op, ga naar beneden met haar om even wat te drinken en dan leg ik haar weer terug. meestal is het dan gelijk goed. soms valt ze weer in slaap maar wordt ze een half uur later ofzo weer wakker. weer krijsend.
t is echt geen aandacht ofzo wat ze wilt. gelukkig merk ik dat verschil wel.
soms wordt ze ook wakker en dan is het meer jammeren. dan laat ik haar even 5 minuten uit huilen en vaak valt ze dan vanzelf weer in slaap.

ook hier hoort papa haar niet huilen. vanaf haar geboorte al niet.
nu moet ik ook wel zeggen dat wij ook gelijk hebben afgesproken dat ook al hoort hij haar wel, ik er uit ga.
hij moet de volgende dag werken, ik niet dus vind het niet meer dan normaal dat ik er dan uit ga.

succes met alle huilende kids :(

liefs, do

Hoi Irene,

Eva heeft ook vaak last van nachtmerries in drukke of spannende tijden.

Momenteel, nu onze 2e dochter geboren is, gaat het weer wat beter (even af kloppen), maar in de weken voor de bevalling was het echt elke nacht minstens 1x raak.
Eva was in die tijd heel erg met baby`s bezig, kreeg duidelijk al meer mee van de hele situatuatie als je zou verwachten van een kindje van haar leeftijd.

Even op schoot nemen en lekker knuffelen werkt in Eva`s geval het beste, daarna laat ze zich rustig weer in bed leggen.
Hier wil papa er best `s nachts uit, alleen Eva wil alleen door mama getroost worden (weleens lastig!!!)

Groetjes Marieke

maar in de weken voor mijn

Renske wordt ook regelmatig helemaal krijsend wakker, wat dan wel een half uur aan kan houden.
Ik denk ook dat het nachtmerries zijn.
Erg zielig.

Terug
Bovenaan