Nachtmerries

Hoi,

Nou als het vannacht weer raak is, dan denk ik aan alle andere mama's die eruit zijn!

Meestal haal ik Myrthe er ook even uit, klemt ze gelijk dr armpjes om mn nek, nestelt zich tegen me aan en zo schommelen we even in de stoel.
(moet oppassen, want ik van gerust zelf in slaap haha)
Daarna lekker in bed, wil ze niet altijd, maar als ik zeg dat ze maar gauw moet gaan slapen en naar Dromenland moet gaan, want papa is daar ook al zegt ze okee, haha. Dan leg ik haar weg (wat dan wel mag) aai over dr bol en zeggen dat we van dr houden. Muziekdoosje aan en weer terug mn bedje in, opwarmen aan manlief hahahahaha.

Heel vermoeiend, maar als zo'n wurmpje zich dan tegen je aan nestelt en lekker in je haar wriemelt heeft dat toch ook wel iets zo saampjes in de nacht.

Liefs en sterkte voor alle moeders die er weer uit gaan vannacht

gelukkig hebben wij daar geen lst van ( ff afkloppen ) maar weet dankzij floortje weer hoe vermoeiend die gebroken nachten zijn

wens jullie veel succes

groetes maurilla

Daniel heeft altijd al erg gedroomd, of het nachtmerries zijn ? Hij huilt, jammert en roept mama in zijn slaap.
We moeten hier Daniel echt wakker maken want hij is dan best ver weg en ook al heb ik hem vast, hij blijft maar roepen en met zn armen maaien en grijpen.
Als hij wakker is geworden gaat hij 'normaal' huilen en is hij te troosten en kan ik hem terugleggen.
Dat Daniel zo vaak aan het dromen is, dat zal hij wel van zijn mama hebben, ik droom ook heel snel en heb vaak nachtmerries.

Manlief hoort het hier ook niet en tis boven bij ons lekker koud, hihi, dus als ik terug in bed kruip dan steek ik mooi mn voeten bij zn benen, hihi, een diepe zucht en manlief slaapt lekker verder, en ik kan me mooi opwarmen!

Alle mama's succes snachts.
Liefs Marina

Hier is het ook elke nacht raak. Vannacht en vanavond echt zo hysterisch huilen dat ik echt denk dat er iets is, maar als ik haar uit bed til is het over.... Heel erg zielig voor haar. Hoop dat deze periode heeeel snel over is!

Terug
Bovenaan