nachtrust

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal!!

Hoe staat het eigenlijk met jullie nachtrust??
Mijn dochtertje slaapt sinds vier dagen door (afkloppen)...ik durf het eigenlijk nog niet hardop te zeggen... ze is van 15 december en at altijd nog rond vijf uur snachts een hele fles leeg!
Ondanks ze doorslaapt wordt ze toch nog enkele keren wakker en moeten we haar speentje in haar mond doen...

Hoe is dat bij jullie?????

mijn zoontje sliep met 4 weken door maar de laatste weken kwam hij 2 keer s'nachts ivm kiss syndroom hebben ze meer honger moet zeggen was wel weer wennen om er uit te gaan maar de laatste 2 nachten ook door gegaan van half 10 tot 8 heerlijk weer

groetjes priscilla

Hoi!
B'Elanna sliep door vanaf 12 weken, de afgelopen week ook weer niet( hier ook door KISS) maar knort nu weer lekker klokje rond (19.00-7.30)

Het enige probleem wat ik heb is dat ik niet doorslaap ;) dus schiet het nog niet op.

Groetjes Debby mv B'Elanna

owww ja en ik heb de mazzel dat sinds ze 6 maanden is, zelf de speen erin ploept.. mits hij in de buurt ligt dan :D ze is nu 7,5 maand

jayden krijgt s'nachts geen speen ik denk dan kan ik iedere keer mijn bed uit als die hem kwijt is overdag heeft die hem soms even om in slaap te komen en verder niet hij pakt nu af en toe ook zijn duim

onze zoon van 18-12-2006 is een echte slaapkop hij sliep met nacht 5 al door van 23.00
tot 7.00 echt lekker en nu slaapt hij van 22.00 tot 8.00 dus is best lekker
onze zoon heeft helemaal geen speen wou hij niet van af het begin
groetjes ineke

Onze dochter Alicia (01-12) sliep na 4 weken door van 23.30 - 06.30 uur. Vanaf het moment dat ze 3 maanden was slaapt ze door van 20.30 - 07.30 uur.
Laatst was ze 1x om 3 uur 's nachts wakker, maar dat kwam omdat haar neusje helemaal vol zat. Voor de rest slaapt ze eigenlijk altijd door. Ze krijgt geen speen mee naar bed, want ik zit er niet op te wachten dat ze dan 's nachts wakker wordt omdat ze haar speen kwijt is. Nu is het bij haar gelukkig ook niet echt nodig, meestal leg ik haar direct na haar badje om 20.30 uur op bed en slaapt ze binnen 5-10 minuten.

Marit (09-10-2006)  hoefde vanaf een maand of 3 geen nachtvoeding meer maar werd wel nog geregeld wakker, dan had ze veel moeite om weer in slaap te vallen... Nu, sinds Pasen, slaapt ze de hele nacht door vanaf 19.30 uur. Ze is alleen wel altijd om 06.20 uur wakker. Stom he, daar kun je de wekker op gelijk zetten.. Eigenlijk wil ik haar dan nog laten liggen tot 7 uur, maar ze heeft de vreemde gewoonte om meteen na het wakker worden te poepen, dus dat is ook niet alles. Dus even luier verschonen en dan leg ik haar terug in bed tot 7 uur met de speen. Ze slaapt nooit met speen, maar zo kan ik het nog even rekken, want  ik weet echt niet wat ik om 06.30 al beneden moet...

Terug
Bovenaan