nachtrust

Iris sliep met 3 1/2 maand van 23:30 tot 08:30. Met 5 maanden de voeding van 23:00 laten vervallen en sindsdien slaapt ze van 20:00 tot 08:30.
Ze slaapt zonder speen, net als de fles vanaf de eerste dag geweigerd.

Ach, elke nacht die ik door kan slapen is voor mij heilig! Chloë sliep pas redelijk vanaf 4,5 maand. En elke keer als ik denk dat ze het door heeft, dan wordt ze weer midden in de nacht wakker.
Ze krijgt al lang geen fles meer 's nachts en heeft geen speen, maar ze duimt. Wel heeft ze een knuffel die voor haar heilig is en die is ze soms kwijt.
En als zij dan door slaapt, dan ligt man-lief weer te snurken of heeft de oudste weer een nachtmerrie..
Die sliep trouwens door vanaf 6 weken van 20.00 tot 8.00. Dus dat viel even tegen deze keer...
Als ze een jaar of 16 zijn, zullen ze toch wel doorslapen??
Sil

hey

wij hebben een klein slaapkopje!!! Ze sliep na een week al door en nu van 20u tot 8 of 9 uur!!! Nix te klagen dus!!!!!!!!! Hoop voor je dat het doorzet want het is echt fijn! Suc6 ermee!!!

xxx mem van Anniek 15112006

Ons dochtertje sliep met 9 weken ongeveer door tot 6.30, toen kreeg ze natuurlijk wel nog om 23.00 uur een fles.
Nu krijgt ze om 19.30/20.00 de laatste fles en slaapt tot 8.00 ongeveer. Vaak moet ik haar dan nog wakker maken, dus af en toe (weekend) laat ik haar (en mezelf dus) tot 8.30/9.00 liggen.
Als ik moet werken moet ik haar om 7.00 uur wakker maken.
Ze heeft geen speen gelukkig...

o ja! Ze krijgt geen speen mee! Dat is niet nodig! toedeloe!!!

Ons zoontje sliep met 12 weken ongeveer van 23.00 tot 6.00u en nu
slaapt hij van 19.30u tot 7.00u. Hij heeft geen speen wel een doekje.

Hoi,
Isis (29-11-06) sliep met 3 maanden goed door van 20:30 uur (met onderbreking van fles 23:00uur) tot 7:00. En sinds 4,5 maand van 21:00 tot 7:00 uur, ze heeft alleen een speentje bij het inslapen,
succes en welterusten, x Esther

Hai hai,
ik was erg blij toen Daisy doorsliep met 10 weken. Alleen dat duurde maar 2 weken. Daarna hadden we steeds een voeding om 1 en 4 uur, toen een paar maanden alleen om 4 uur. Nu is ze bijna 8 maanden en slaapt sinds drie dagen 'door'... van 23/24 uur  tot 6 uur. Ik vind het zelf veel te vroeg, maar  ze is echt wakker, en mijn   man staat ook om die tijd. Ik zit dus sinds kort al om half 7 beneden, want ze wil niet meer bij ons in bed spelen sinds ze kan kruipen. Maar ik ben al blij dat ze niet meer om 4 uur wakker wordt want wij kunnen nu in elk geval iets langer achter elkaar slapen.
Inderdaad gaat het over voor ze 16 is :)

Terug
Bovenaan