Onze dochter Liv is nu 7 weken, weegt ong 4400 gr en krijgt nu nog 6 voedingen van 140 cc. Veels te veel volgens cb, maar we gaven dit omdat ze volgens ons nog honger had, nu krijgt ze ook voeding voor hongerige babys
Volgens cb kunnen wij nu de nachtvoeding stopzetten zodat we op 5 voedingen zitten. Als ze s nachts nog zou komen kunnen we een verdund flesje geven
De 1e nacht na bezoek aan cb werd ze rond half 5 wakker, beetje mekkeren maar niet huilen. Dus hadden we gewacht tot 7 uur en kreeg flesje. Ik voelde me toch wel schuldig,ze wordt toch niet zomaar wakker? nacht erna zelfde verhaal maar ben toen in haar kamertje gaan kijken hoe ze erbij lag, en ze zag me dus staan. Mevrouw wilde ook geen speentje dus toen ik weg ging, ging ze huilen. was ondertussen al 05.45 dus ik had zoiets van, geef haar volledige fles en dan rekken we de tijden overdag wel, om s avonds weer op 11 u uit te komen. maar nee, manlief gaf verdund flesje tot 90cc. veels te weinig, ze had nog honger en huilen. kwart voor 8 hele fles gegeven,. En gisternacht werd ze om 4 uur wakker, heb r aangelengd flesje gegeven en vanmorgen om 7.45 weer volledig.
had in de fles van 7 uur al minder gedaan en die van 11 uur meer, maar ze drinkt evengoed tot 140cc dus meer erin heeft geen zin.
Ik weet niet zo goed wat te doen? elke keer laten liggen tot 7 uur, of toch de voeding tussendoor. Is het een soort gewenning dat ze elke keer wakker wordt of heeft ze echt honger? ze huilt niet voluit maar meer beetje mekkeren. Of kan ik t beste elke keer t tijdstip dat ze nachtflesje krijgt met een half uur verlengen? Ze krijgt nu overdag 5x140 dus eigenlijk nog iets te veel, dus nachtvoeding is in principe niet nodig