Dank voor jullie steunende berichten! Ik merk dat ik met mezelf nog beetje in gevecht bent over wat ik wil; toch langzaam aan over gaan op kunstvoeding en hopelijk meer ritme of toch nog even ‘doorsukkelen’. Op het moment doe ik vooral het laatste, met als resultaat dat mevrouw vannacht weer naast mij (mijn bed/co-sleeper) eindigde, omdat ik na de tweede voeding en 20x de speen te moe was om nog heen en weer te gaan. Daar voel ik me dan toch een beetje schuldig over, want ze mag natuurlijk eigenlijk niet bij mij in bed en in de co-sleeper slaapt ze niet zo lekker meer, die is nogal smal. Ze ‘moet’ dus op haar kamertje in het ledikant. 1 voeding per nacht zou ik echt prima vinden, 2 is ook nog te doen, maar op het moment is het om half 11 (na een dag werken voor mij al wel bedtijd), half 2, 4 en dan 6/half 7, dus dat voelt als 4 nachtvoedingen. Nu heeft mijn mam af en toe om half 11 een fles, meestal nutrilon, omdat ik anders blijf kolven. Op die manier kan ik in elk geval van 10-2 slapen. Ik ga gewoon nog eventjes door en dan hoop ik dat ze binnenkort die van 2 niet meer nodig heeft en die van 6 tot 7 op kan schuiven. Als mijn man dan ook nog af en toe een avondvoeding doet, kan ik het weer aan!