nachtvoeding

Hoi suzanne,
Wat je beschrijft is heel normaal en je doet het erg goed. Als ik jou was zou ik eens neuzen bij de volgende artikelen: http://www.borstvoeding.com/newman/index.html
en op de site van www.borstvoeding .nl
Op het forum van bovengenoemde site kan je terecht voor alle vragen over bv.
Groetjes,
Sora
 
Bedankt voor al jullie fijne tips
IK heb papfles geprobeerd en hij kwam weer over 2 1/2 uur te drinken ,maar in het algemeen wat minder dan normaal dus papfles ga ik hem geven.Over die lactatiekundige heb ik ook over nagedacht maar mijn baby groeit heel goed hij wordt 15-01 4 maanden en weegt hij 7550 g ,dus voor mijn gevoel zit er voldoende voedingsstofen in mijn melk.Ik ga gewoon door gaan om hem te voeden hopelijk daat hij binnenkort door slapen.
Groetjes Sus
 
Hallo Suzanne,

Niet echt meer tips, maar nog een moeder die er regelmatig 's nachts uit moet, dus hiervandaan een hart onder de riem.

Mijn dochter Anique is intussen 9 mnd oud en slaapt eigenlijk nog niet behoorlijk door. Ook ik probeer niet op de klok te kijken 's nachts en gewoon maar te genieten van de tijd die we samen hebben. Ik vind het op zich ook wel heel bijzonder, dat de hele wereld slaapt en wij met z'n 2-tjes (met nog weet-ik-hoeveel andere voedende moeders) wakker zijn. Ik merk wel dat hoe minder gestressd ik reageer op het wakker worden, hoe makkelijker ik weer inslaap.

Mijn zoontje sliep al door met 4 mnd, terwijl ik bij hem toch echt hetzelfde heb gereageerd als bij mijn dochter (gewoon voeden als ze wakker worden), dus daar ligt het volgens mij echt niet aan.

Groetjes en voed-ze,
Henrike, mv Justin (2,5 jr) en Anique (9mnd)
 
Terug
Bovenaan