Nacontrole gehad en voorbehoedsmiddelen

Hallo allemaal,

Vanmorgen de nacontrole bij de gync gehad.
Er is een inwendige echo gemaakt en alles zag er goed uit. De gync zag dat ik over 2 tot 4 weken me menstruatie krijg.
Als voorbehoedsmiddel hebben we besloten dat ik de mirena ga nemen. Wij hebben geen kinderwens meer en ik wou niet meer aan de pil. Heb al verschillende soorten pil gehad en ik reageer daar heel slecht op. In de mirena schijnen weinig hormonen in te zitten en de gync raadde mij aan om dat te gaan proberen. Ook heb ik altijd een vrij hevige menstruatie. Als ik nu dus weer me manstruatie heb, moet ik bellen en wordt de mirena gezet bij me. Ik ben benieuwd hoe het zal gaan bevallen voor me, want ik lees heel veel verschillende verhalen hierover. De 1 zweert erbij en de ander weet niet hoe snel dat ding er weer uit moet.
Nou we zullen zien.

Hoe was bij jullie de nacontrole en wat gebruiken jullie als voorbehoedsmiddel??

Liefs marielle

Mijn nacontrole was prima, alleen heb ik een verzakking aan de voorwand van mij vagina, geen last van opzich maar voelt erg vreemd.
Is gekomen door mijn snelle bevalling van ongeveer 3uurtje en dat van mijn eerste!

Ik begin straks weer met de lichste pil die er is en dan maar eens kijken of hij bevalt, ben nog steeds niet ongesteld geweest dus dat maar eerst eens afwachten het is nu 8 weken geleden dat ik ben bevallen.

Groetjes

MissPing dat krijg je als je bij de gyn hebt gelopen!
Ikzelf moest een maand terug er al heen maar heb toen afgebeld,nu moet ik 16junie op controle.
Ik heb ook het hormoon spiraaltje en ik moet zeggen dat het me wel bevalt,ik heb wel lang gebloed maar dat word nu ook minder[mag ook wel na bijna 12weken!!!!!!]
Ik krijg hier ook de laatste kilo,s er niet af:s:.
Maar ja komt wel en anders niet.
groetjes

ik mag dinsdag (weer!!) op nacontrole want ikvloei nogsteeds na 7 weken...
ik ben wel al vanaf 3 weken na de bevalling aan de minipil ivm borstvoeding, bevalt verder prima!

Mijn nacontrole was bij gyn, ivm kz. Heb 5 weken gevloeid en volgens mij alweer ongesteld geweest...begon dit weekend helder rood maar heel weinig. Denk dat dat ook wel klopt met het feit dat ze bij een kz je een curetage krijgt??? ben begonnen met de pil. mygro 30.
wilde graag weer aan de nuvaring maar omdat de kans op een ongeplande zwangerscahp met de ring iets wat hoger is toch maar de pil, er is ons geadviseerd in ieder geval 1 jaar te wachten tot volgende zwangerschap.

Terug
Bovenaan