Nacontrole gehad en voorbehoedsmiddelen

Ik heb na 6 weken ook een nacontrole gehad bij de Vk. Meer een gesprekje en even voelen of me buikspieren weer goed zaten.
Ook over de anticonceptie gehad maar wij weten nog niet echt wat we willen.
Voor nu even een condoom en misschien straks weer de pil.

ik heb pas 31 mei mn nacontrole ent oevallig vandaag bij de ha geweest voor de spiraal de mirena en nu belde ik naar de gyn of ie hem dan meteen kon plaatsen zegt die muts aan de telefoon dat de gyn hem weigert te plaatsen ivm de borstvoeding!!!!!!!!!!!!

terwijl ik bij de eerste ruime 2 jaar de mirena heb gehad en bv gaf toen!!! erggg vreemd maar goed moet eerst op nacontrole en dan gaan ze beslissen zei ze

grrr wil echt snel mn mirena ben die regenjasje beu haat die dingen

ps amy is nu 7 weken

Hallo,

Ik heb gister mijn controle gehad bij de verloskundige. Gewoon een kort gesprekje over hoe ik terug kijk op de zwangerschap en bevalling. Ook hebben we de toekomstige anticonceptie besproken. Mijn keuze is gevallen op de Mirena spiraal:

- Kan vijf jaar blijven zitten.
- Kans op minder hevige (soms verdwijnt het zelfs helemaal) menstruatie.
- Minder hormonale bijwerkingen als bij pil gebruik.

Dit zijn voor mij de redenen waarom ik hier voor kies. Als deze vijf jaar voorbij zijn en we willen
dan nog steeds geen derde kindje, dan laat
mijn man zich steriliseren. Maar voorlopig doen we het even zo!

Liefs geluksvogeltje

Ik moet eik een afspraak maken voor de nacontrole bij mijn verloskundige maar dat zal wel net als de eerste x vergeten worden en dus niet meer op nacontrole! hihi...

Ik nog geen voorbehoedsmiddelen als het condoom, maar wil er eigenlijk zsm vanaf! Misschien binnenkort eens met de HA gaan praten voor evt. andere optie!

xxx

Terug
Bovenaan