nacontrole

Ik ben 3 maart gecureteerd ( of hoe je dat ook schrijft) en krijg pas 13 mei de nacontrole. Die schijn je normaal na 6 weken te krijgen, maar door drukte ik pas na 10 weken!! Er vanuit gaande dat ik met een dikke week weer ongesteld zou kunnen worden en daarna dus weer zwanger, is het dus mogelijk om nog voor de nacontrole zwanger te worden. Ik weet dat de kans klein is dat het ook nu weer in 1 keer raak zal zijn, maar theoretisch is het mogelijk. Weet iemand of dat kan/verstandig is?? En wat houd een nacontrole precies in??

Groetjes

Het is verstandig om 1 menstruatie af te wachten. Daarna zou ik gewoon weer proberen zwanger te worden.
Ik had vrijdag de nacontrole en je hebt gewoon een kort gesprekje met o.a. wanneer je weer ongesteld was.
Verder kreeg ik de mogelijkheid aangeboden om volgende keer een vroege echo via het ziekenhuis te laten maken.
Ik zou hier dus niet op wachten om zwanger te worden.
Groetjes van Caroline

Wat gek, ik moest na ongeveer 12 dagen terug komen. Het lijkt mij allemaal wat onlogisch, dat je zo laat nog een controle krijgt. De controle zelf stelt niks voor, een gesprekje van 5 minuten en thats it! Bij mij bleek de curettage ook niet goed uitgevoerd te zijn, na 5 weken verloor ik nog een stukje placenta... Ik zou als ik jou was wat eerder terug willen komen voor controle. Je wilt toch weten of het goed zit enzo!
Sterkte met de verwerking!
Groetjes,
Sonja

Misschien niet helemaal de juiste plek om deze vraag te stellen maar ik zie jullie namen vaker op dit forum dus ik hoop dat jullie mij antwoord willen/kunnen geven op mijn vraag.
Ik heb 11 maart een natuurlijke mk gehad, heb het vruchtje enzo gezien maar ik heb nog steeds een soort van bruinige vlekjes afscheiding, herkennen jullie dit en zo ja hoe lang duurde dat dan? Alvast bedankt.
Groetjes Anna

Ik heb ook vrij lang nog last gehad van wat bruine afscheiding. Ik heb het de eerste keer (toen ik na mijn curretage nacontrole had, na ong. 2 weken) gevraagd aan de gynaecoloog en die zei dat het heel normaal was. Ook ik heb toen een kort gesprekje gehad. Na mijn natuurlijke miskraam ben ik maar 1 keer in het ziekenhuis geweest om te kijken wat er nog zat. Verder geen nacontrole o.i.d. meer. Ik wacht nu mijn menstruatie af. De gyn. zei de eerste keer dat je lichaam het hierna (menstr.) makkelijk weer aan kan maar dat de psychische kant meer tijd nodig heeft.Wat ook niet zo raar is.
Hopenlijk heb je wat aan mijn antwoord.
Groetjes,A.

Hoi Anna,
Ik kreeg na een bloedvrije week ineens wat last van bruin bloed. Er is natuurlijk toch wat gebeurd in je buik.
Mijn eerste menstruatie was ook wat anders dan normaal. Langer bloedverlies, ook nog nadat de menstruatie al over leek.
Je baarmoeder zal misschien even tijd nodig hebben om weer helemaal goed te zijn.
Sterkte!
Groetjes van Caroline

Ik ben gisteren gecurreteerd en moet 29 april voor nacontrole, dus dat is 6 weken erna. Ook wordt er dan besproken welke onderzoeken er gedaan kunnen worden, dit is nl. al mijn 2e miskraam. De 1e miskraam is natuurlijk verlopen, heb het vruchtje toen ook opgevangen. Heb toen 1x nacontrole gehad om te kijken of echt alles weg was. Sterkte allemaal!

Bij ons wordt pas na de derde miskraam onderzoek gedaan, ik heb nu twee miskramen gehad, dus gaan ze er nog steeds vanuit dat het pech was..
Groetjes en sterkte,A.

Terug
Bovenaan