nacontrole

Allemaal bedankt voor de reacties op mijn vraag. Twijfel nog wel om te bellen of ik ook eerder terecht, maar daar kom ik wel uit. Wat evt. onderzoeken betreft dacht ik dat mijn gyn. vertelde dat er pas na 2 miskramen mee werd gestart. Al hoewel dit mijn tweede is gebeurd er niets, omdat de eerste nooit door een arts bevestigt is.

Na het lezen van jullie reacties vraag ik me ineens af of 1 normale menstruatie afwachten wel voldoende is voor je baarmoeder om te herstellen. Na mijn eerste miskraam die dus niet dooe een arts is bevestigt, heb ik 1 menstruatie afgewacht en ben ik de volgende maand zwanger geraakt.Hoefde van de arts niet te wachten ook al zou het dus wel een m.k. zijn geweest. Heb dit voor alle zekerheid dus toch gedaan. Ik vraag me nu achteraf af of ik mijn baarmoeder wel voldoende tijd heb gegunt om te herstellen. Wil ook nu graag weer z.s.m. zwanger proberen te raken maar is dat wel slim??? Volgens de dokteren kan het wel. Ik las ook ergens dat je de aantal weken zwangerschap ook moet ontzwangeren. Dus een miskraan na b.v. 15 weken betekend dan ook 15 weken wachten voor een volgende zwangerschap. Wie weet hier meer over te vertellen?????

Groetjes

Ik ben degene die maandag gecurreteerd is en op 29 april voor nacontrole moet komen, zie berichtje hierboven. De gyn heeft ons aangeboden om onderzoeken te laten doen, dat gebeurt tegenwoordig na 2 miskramen i.p.v. na 3 miskramen zoals vroeger. We gaan dit 29 april bespreken. Vind het aan de ene kant wel eng, bang dat er iets uitkomt en ik altijd een groot risico zal houden op een miskraam. Vaak komt er echter niets uit die onderzoeken. Voor zover ik weet, moet je 1 menstruatie afwachten en mag je daarna weer zwanger raken en het is gewoon zo dat als je lichaam er weer klaar voor is, kan het zwanger worden, eerder niet. Is mij verteld door de verloskundige en gyn. Sterkte allemaal!

Hallo allemaal, beetje verwarrend omdat ik ook anna heet, dus maak ik er maar anna2 van.
Wij zijn vorige week bij de gyn geweest nadat ik de week daarvoor een natuurlijke mk had gehad. Omdat het bij ons niet zo makkelijk is om zwanger te worden heeft zij ons aangeboden om een kunstmatige inseminatie te doen. Ik hoef daarvoor maar 1 menstuatie af te wachten en haar op de 10e dag te bellen voor de ki. Dus in antwoord op jouw vraag maakt het dus niets uit als je direct weer zwanger word na een natuurlijke mk na curretage wachten ze 1 maand ivm eventuele beschadiging van je slijmvlies.
Groetjes anna2

Terug
Bovenaan