Naderende NOD, word gek van mezelf!

hoi meiden,

ook ik ben bezig met de 1e ronde. bij elke kramp die voelt heb je het idee of je zwanger kan zijn.
af en toe misselijk, sjaggie en steken in mijn onderbuik.
gelukkig heb ik het deze week ook druk, dus hopelijk kom ik deze week goed door. ik moet as zaterdag ongi worden.
heb dan alleen wel een bedrijfsfeestje met watersporten erbij. hopelijk ben ik dan niet ongi.
ik ben 27 winters jong en kom uit het zuiden des lands

Hoi Aafje,

Nee watersporten en ongi is geen goede combi, dan maar zwanger zijn.....
Welkom bij dit miniclubje en hopelijk is t dit weeknd voor ons allen raak!!

Daniëlle

ik hoop het. wanneer kan je dan het beste testen? kan dat zaterdag al of beter wachten tot na het weekend?
ik  voor juliie.
hopelijk blijven de  weg

Volgens mij zou het zaterdag al moeten kunnen, ik wordt meestal ergens in de middag/avond pas ongi dus ik test op zijn vroegst maandag.... zei ze heel wijs, maar weet niet of ik dat wel haal met mijn stoere praat, blijf toch een vrouw en die zijn nieuwsgierig hè???

Hey hallo,

Daan: Denekamp ligt vlakbij Oldenzaal, misschien zegt dat je iets? haha Waar woon jij dan? Ik moet inderdaad weer werken morgen, maar heb van vrijdag t\m maandag een lang weekend. Ik wil graag een weekendje naar het Sauerland, maar mijn vriend moet waarschijnlijk nog werken (balen)

Aafje: gezellie dat je ook bij ons mini-clubje bent! Ik heb ook last van pukkels waar ik ze nog nooit heb gehad in mijn gezicht, raar....

Maar Sharine heeft voor me gependeld en daar kwam uit dat ik in augustus zwanger word van een jongen, dat zou toch mooi zijn of niet? Ik hoo pdat ze daar goed in is (al hoop ik natuurlijk dat het deze maand al raak is) haha
Ik heb verder geen kwaaltjes en maak me niet meer druk, mijn RD's kunnen nu elk moment komen, dus..... afwachten!!!

xx Esther

Hee Es,

Ik ben ook gependeld voor augustus een jongen!!! Dit wordt eng haha.
Ik woon in Doetinchem. Met vriend en kater.

Balen dat je wederhelft moet werken, heb je nog geen weekendje weg. Wij willen wrs het weekend van 20 juli er ff tussen uit, maar nog geen idee waarheen. Vandaag het internet maar eens afstruinen.

Hee Aafje,

Heb jij binnenkort nog vakantie?? Las in een andere topic dat je harde buik hebt, ik zou toch nog ff wachten met testen hoor!

Liefs van Daan

Hey Daan,

Da's toevallig van die pendel! Laten we hopen dat het zo snel gaat, maarja, ik weet niet wat ik ervan moet geloven hoor.....
We gaan toch wel een weekendje weg, heerlijk, waarschijnlijk wordt het Sauerland!
Maareh, ik ga lekker slapen nu, welterusten!

PS nog geen RD te bekennen, nu dag 29!

xx Es

Hee meiden,

De  zijn vandaag gekomen!!!! Snap er niks van, verwachtte ze pas in het weekend. Nouja volgens de pendel is het volgende maand raak, dus die gok wagen we dan maar . Moet wel zeggen dat ik niks meer van mijn cyclus snap nu en dat ik nou mijn ei ook niet zal weten, dat wordt dus meer klussen.

Nou, jullie zijn weer bijgekletst, ik blijf natuurlijk voor jullie dat het wel raak is.

Liefs van Daniëlle

Terug
Bovenaan