Nadoen...

Doen jullie kindjes op het moment ook echt alles na... Zo grappig!! Zijn we in de supermarkt gaat hij ineens heel gek hoesten met zijn hand voor zijn mond...ik denk: wat doet hij nu weer? Komt er even later een man voorbij die zo aan het hoesten was! Zo zijn er de hele dag kleine dingen die hij nadoet, echt leuk! Doen jullie kindjes dat ook zo erg op het moment?
 
Hoi meid,

Heel herkenbaar hoor. Ze doen alles na, kleine draken en zie dan je lach maar eens in te houden. Jack wijst dan met zijn vingertje 'nee' en dan zegt ie ook nog: "neenee, neenee". Hilarisch! Ik zeg dat namelijk ook als hij ergens niet op mag klauteren ofzo. Ook geluiden doen ze na, klappen maar ook de meeste gekke dingen.

Wat ik nog even wil melden is dat ik eigenlijk niet vaak meer op het forum kijk/kom omdat ik deze nieuwe verandering erg vervelend vind. Ook heb ik het onwijs druk me de kids en helaas nog steeds mijn herstel. Gaat iets beter maar ben er nog niet. Ook hebben we een ander huis gekocht en zijn daar ook heel druk mee.

Ik verdwijn niet maar ben ff minder actief. Liefs Lynn.
 
Terug
Bovenaan