Nah, ligt het aan mij of......

Ha Ilja!
Ik zat dit topic vanochtend om half 8 te lezen, maar was nog wat wazig. Had wel begrepen dat je vond dat de beeb van je vriendin zoveel op Max leek.
Dus ik ga de foto's bekijken:
1. "Ja, dit is dus Max"
2. "En dit is Ilja met....huh??, uuuuhm.....??, nou eerst maar even douchen, kijk later wel weer hoe dit nu zit"

Hahahaha! Nee, het ligt niet aan jou! Ze lijken echt verdomd veel op elkaar!

Maar ik met er wel bij zeggen dat ik vind dat Max (als baby, want wat is hij veel veranderd de laatste maanden) veel op JOU leek en niet zozeer op je man (sorry, even zijn naam vergeten).

Wat een aparte ervaring zeg! Gaat alles verder wel goed met je vriendin en haar beeb?

Groetjes,
Ellen mv Julian

Oh ja,
je schreef in een topic eens dat je je afvroeg waar je kont naar toe was...
Ik vraag me af waar je buik naar toe is zo kort na de bevalling! Jemig zeg!
Kan ik mijn buik daar ook naar toe sturen??

Wauw, dat is bizar om te zien zeg!!!
Ze lijken echt enorm veel op elkaar, leuk!!!
Gaat alles goed met deze kleine dame en haar mama?
Ben benieuwd of de gelijkenis blijft als ze groter wordt, hou je ons daarvan op de hoogte?
Zou bizar zijn als Max zomaar een klein "zusje" rond heeft lopen.
Ik neem aan dat de vaders inmiddels een verklaring hebben afgelegd hahahaha.....

geniet van dit kleine wondertje!

groetjes Daniëlle.

Nou, inderdaad zeg! En ik was ook benieuwd naar de naam eigenlijk? Nou hebben we zo mee mogen leven met jouw zenuwen... hihihi? dat ik inmiddels ook nieuschierig ben naar de naam van Max zijn evenbeeld..

Kus, Marieke

Wahah, die vent van je heeft wat uit te leggen.....Ze lijken echt op elkaar! Of zeggen we dat vaker bij baby's dat ze op elkaar lijken?
Anyway ook natuurlijk  gefeliciteerd!

Lisenka mv Tessa

Terug
Bovenaan