Najaar-2006-forum-mama-dag??

Hoi hoi,

Ik ben een zomer 2006 moeder. Wij kijken eigenlijk steeds wie er mee gaan en waar ze wonen. Als we dat in een lijstje hebben dan pakken we de kaart erbij en gaan kijken hoever iedereen moet reizen naar een bepaalt punt. Dit is eigenlijk heel goed te doen en wij zien ook dat veel mama's met elkaar meerijden. Soms moeten er idd mensen afvallen maar dan kijken we dat we de volgende keer weer iets dichter bij deze mama's in de buurt zijn. Kijk je kunt het niet iedereen naar de zin maken, maar bij ons is het gewoon heel gezellig en iedereen vind het leuk om elkaar te ontmoeten en ervaringen uit te wisselen. (Wij zijn naar Amersfoort geweest in de dierentuin, nou we hebben weinig park gezien hoor !! en toch was het heel gezellig )

Succes meiden met het organiseren,

Jolanda

Mij lijkt het ook een leuk idee, ik woon net als Cisgirl ook in Barneveld. Als we het echt willen moet er iets te regelen zijn lijkt mij zo!

Groetjes,

Puk

hoi Puk,

mag ik misschien je echte naam weten? als je dit niet in t openbaar kwijt wil mag je ook mailen hoor!! francisca_vonhof@hotmail punt com

misschien kennen we elkaar wel!! wel grappig dat er hier nog iemand uit t kleine gat komt!!

liefs cis

hallo memmies!!!!!!!!!!!!!

Ik woon in en piepklein dorpje in Fryslan!!!!!! Dat schiet niet echt op..............

Wat een ontzettend leuk idee! Ik ben helemaal voor. Als het maar een beetje kan ben ik erbij!

Ik woon in Leusden, bij Amersfoort. Moeten maar even kijken waar we afspreken.

Groeten Carina

ik wil best een stukje rijden, ik hoor wel of t door gaat en waar we dan heen gaan!!

ik vind het wel leuk dat er ook moeders vlakbij mij wonen.. ik heb in leusden gewerkt,das echt dichtbij barneveld!!

mijn moeder woont in gouda das weer vlakbij woerden, leuk!!

liefs cis

Wat een  hartstikke leuk idee! Ik ben helemaal voor. Ik woon in Nieuwleusen (vlakbij Zwolle).

Groetjes,

Lisette

Terug
Bovenaan