najaar klussers?

A

Anoniem

Guest
Ik ben Jazzie, 25 jaar en heb een zoontje van 14maanden.

Misschien een btje vroeg hoor... We weten al dat we hoogst waarschijnlijk in het najaar voor een tweede willen gaan.. Tenminste als alles lekker stabiel blijft.  (financien en zo)
Ik kijk al zo af en toe hier rond. en probeer ik vast te genieten van de spanningen van een ander. Ik vind het nu ook al spannend..
Sommige dagen vind ik het al zo snel gaan en denk ik van nee nog even wachten.. Ik geniet zo van mijn kleine man.
Andere dagen (zoals de laatste paar) kriebelt het enorm en zou ik de pil het liefst al willen laten staan.

Zijn er nog meer dames die hier over mee willen kletsen? vast een bjte voorpret?

Liefs Jazzie

hhahah ja dat gevoel ken ik wel ja,
Bij mij kriebelde het ook al maanden voordat
we aan het klussen zouden gaan,dat was moeilijk hoor hahha
ja eigenlijk zouden we wachten totdat onze TOET(Bjorn) 2 jaar zou zijn
onze TOET wordt 4 september 2 jaar en zooolang kon ik echt
niet meer gaan wachten,wij zijn nu met de 1e ronde bezich,
moet(liever niet dus) de 16e ongi worden.

Groetjes Esther

Wel heel spannend dus.. Dan gokken jullie nu een btje op het zelfde leeftijdsverschil als dat wij doen.
ik had ook eerst altijd in gedachten dat ik wilde wachten tot de eerste 2 was..
Alleen toen ging ik nadenken. vind zelf ongeveer iets minder of meer dan drie jaar verschil het mooiste, maar als het meer wordt dus 3,5 a 4 zou ik minder vinden..  
(niet dat je het altijd in de hand heb)
Toen ging ik dus denken ja.. het hoeft niet gelijk te lukken. bij de eerste duurde het ook 5 maanden.. en je kan ook een mk krijgen..
Tja dan gooi ik liever de gok dat het misschien wel in 1 keer lukt en er dan 2,5 jaar tussen zit(misschien wat drukker maar ook leuk)  dan dat het verschil naar mijn gevoel te groot zou worden.
Nogmaals je hebt het niet voor het zeggen.. maar buiten die gedachtes om kriebelt het enorm.. en zou ik denk ook niet nog een jaar kunnen wachten

Ik vind het gewoon leuk om die gedachtes voorlopig hier op te kunnen botvieren.. verder weet alleen mijn moeder van de plannen en verder niemand. en dat wil ik graag zo houden (al vind ik het vaak heeeel moeilijk)
Dan is het toch mooi als je ergens je gevoelens kwijt kan. En met meiden kan praten die door dezelfde emoties gaan.

Gebruikte je de pil voor deze maand? of ben je al een tijdje pilvrij?
Zijn er personen in jouw omgeving die van je plannen weten of is het voor hun een complete verassing..

Liefs Jazzie

hoi hoi
nee ik ben al een hele tijd pil vrij en neem ook al een tijdje voliumzuur in
voor het geval dat we er toch eerder voor zouden willen gaan hihi
is maar goed ook anders zou ik nog eerst 4 weken die moeten gaan nemen
voor dat we zouden mogen gaan klussen.
Nee mijn omgeving weet nog niets van het klussen af
wel weten ze dat het al kriebelt maar ze denken dat we willen wachten tot onze Toet
2 jaar is (mooi niet dus) Dat duurt me nog veel te lang hahaha
heb het al knap vol gehouden vindt ik van me zelfal die tijd.

groetjes Esther

Je hebt het idd al even volgehouden.
Spannend voor je.
Ik krijg wel het idee dat ik de enige ben die al zo vroeg aan het rond kijken is
Jammer...

liefs Jazzie

Hoi Esther 1..

Hoe is het gegaan? Zijn  de nog weggebleven?

ik doe dit topic toch nog even naar boven... Er zal vast wel een keer iemand nu al hier rond snuffelen die nog een paar maandjes wacht.

Liefs Jazzie

Hoi,

Ja ik spiek hier ook rond maar wij gaan pas volgend jaar maart weer voor het eggie....
Duurt nog even maar ja..... Wij hebben een dochter van bijna 1 dus willen nog wel even wachten al kriebelt het wel al erg. Daarom hier maar een beetje rond hangen om de tijd te doden enzovoort :)

Groetjes,

Frieda

Hahaha! Frieda ik zat net je berichtje te lezen en te beantwoorden!

Ik doe dit ook al langer hoor!
Toch fijn om te weten dat er meer meiden zijn als ik!
Onze eerste kindjes schelen volgens mij ook niet veel!

Liefs Jazzie

Terug
Bovenaan