najaar klussers?

Haha ik had net je reactie gelezen dus dacht zal hier ook nog ff kijken!! Vond je reactie erg lief!
En nee onze kindjes schelen inderdaad niet veel!!
Ik vind het nu ook gewoon leuk om hier rond te hangen... Zit ook wel bij zomermama's 2007 maar hier vind ik het toch leuker... beetje drukker enzo.
en hier krijg je net wat meer medeleven enzovoort....

Liefs,

Frieda

Tja ik val dan onder de groep maart mama's maar daar is het doodstil.
Ik heb er heel in het begin nog wel geschreven.. en toen was het weer megadruk..

Dus toen heb ik het wat laten gaan.

En daar is natuurlijk ook nog niet iedereen al bezig met een tweede.. hier is iedereen bezig met zwanger worden.. En de spanning van anderen laat mij vast wat genieten.

Je leest dan eens een berichtje.. net als dat ik deed met jou.. dat ga je volgen.. en dan hoop op je vast mee op een goede afloop..

Heerlijk.. dan heb je toch vast een btje die leuke spanning tot de tijd.. dat je zelf ook weer aan die spanning mee mag doen.

Liefs Jazzie

Ik wilde dit topic toch weer even naar boven halen..

Esther 1 Nog gefeliciteerd met je zwangerschap! Hartsikke tof! (ik moest even zoeken hoe het met je was maar heb het gevonden)

Ik ga gewoon weer even spuien in dit topic!

Zucht het is weer zover.. ik heb toch elke maand rond dezelfde tijd enorme babykriebels! Ben net weer met een nieuwe strip begonnen.. en o wat voelt dat fout.. dan zou ik wel weer willen  
Nog even geduld.. nog ongeveer zes maandjes! dat gaat best snel dus het komt goed.. maar het voelt zo lang.. het is beter om nog te wachten.

Misschien zijn er toch nog wat meer meiden die in dit schuitje zitten.? al wel weten dat ze binnenkort gaan beginnen maar toch nog heel eventjes moeten/willen wachten?

Liefs Jazzie

Terug
Bovenaan