Namen crisis

Hier ook crisis, maar dan ben ik de storende factor. Vind een hoop namen wel aardig, maar.... en dan haak ik weer af. Bij mijn zoon hebben we pas 4 dagen voor zijn geboorte definitief besloten. Bij mijn dochter hadden we een naam die ik nu niet leuk meer vind en nu weer een jongensnaam... Pfff. Mijn man zei wel eens; eerst een naam en dan pas zwanger worden, hahhaha. Nu herinnert ie mij daar wel eens aan. Alhoewel ik al wel een naam heb, die in gedachte steeds terug komt.. Wie weet!

Succes allemaal!!!

Wij waren er voor de echo al uit, erg he.. Hihi..
Onze oudste die zijn naam hadden we al in onze verkeringstijd. Nummer 2 is van naam veranderd toen ik 7 mnd. zwanger was, omdat hij opeens heel veel werd gegeven.
En deze naam is leuk, niet bijzonder origineel, makkelijk uit te spreken en te schrijven en past perfect in het rijtje.

Succes!

wij hier hebben ook een namen crisis. een jongensnaam hebben we aardig in ons hoofd maar een meiden naam. wij weten nog niet wat het wordt,ik hoop het nog wel te kunnen zien tegen die tijd want dit is een beetje onhandig. vooral als je geen flauw idee hebt voor namen.

Terug
Bovenaan