namen dilemma

hoi meiden!
hebben jullie dat ook,dat je voor de eerste zo in 1 keer een naam had, en bij het volgende kindje je zoiets hebt van "ohwjee wat nu???"

er zijn zoveel leuke meidennamen,dat het kiezen echt moeilijk word en hoewel manlief en ik het over de eerste naam al eens zijn (zoë) kan ik maar geen passende 2de naam erbij verzinnen.

iemand ideetjes?

onze eerste heet melissa brianna dus deze namen vallen al af.

veel liefs mariska

Ik heb nog geen kinderen maar vind het al erg moeilijk.
Het is ook niet niks natuurlijk..
Meisjesnaam weten we al bijna zeker, jongensnaam nog geen idee...

Succes in ieder geval!

Ik heb al van jongs af aan een namenlijstje bijgehouden...erg he?

Staan nu wel veel namen bij die ik nu niet meer leuk vind of die al veel gebruikt zijn in onze omgeving.

Ach we hebben nog even de tijd! Er komt vanzelf een naam voorbij waarvan je denkt; dat is het! Dat wordt 'm! )

Succes met zoeken naar de juiste naam!

Lfs Esther

Gelukkig heb je nog tijd zat ;-)
Er zijn veel websites die je verder kunnen helpen en veel boeken met leuke namen en hun betekenis. Gewoon lekker gaan speuren jullie vinden vast wel iets. Voor tweede naam vernoemen naar grootouders ?? Ouderwets misschien maar ik vind het wel wat hebben.

hoi,

bij mijn eerste had ik alleen een meisjes naam, ik wist zeker dat het een meid ging worden!
we wilden het niet weten bij de 20 weken echo, gelukkig werd het ook een meisje!
daimy!!!
nu wil ik wel een jongens naam en een meiden naam, maar moeilijk zeg!!

ik heb nog geen idee ha ha, gelukkig hebben we nog even de tijd

doei gr dion

tsja de jongensnamen hebben we genoeg
jaiden
ryan
rowan

maar onze echoscopiste heeft een heel groot vermoeden dat dit toch echt een meisje word en daar had ik dus niet opgerekend, whahahaha ik ging al uit van een jongen, dus de meidennamen had ik links laten liggen.

zoë betekent leven en ik ben dus opzoek naar een aanvulling hierop.
ik zit te denken aan melody als tweede naam hierbij gebruik ik dan wel de eerste 3 letters van onze oudste dochter (melissa) of is dat een raar idee?

gelukkig komt het niet morgen al,en hebben we dus inderdaad nog tijd genoeg!
als hubby nou eens mee werkte zou dat ook wel prettig zijn,maar die vind dat namengedoe maar bijzaak, die vind dat de goede naam vanzelf wel in je opkomt (trekt even een pruillip) ^_ ^

veel liefs mariska

Ik heb de naam al voor een jongen/meisje... Jazley, jesley, jessley, jazzley, yazley, yesley, yessley, yazzley, jazly, jesly, jessly, jazzly, yazly, yesly, yessly, yazzly.... Nu nog bedenken welke schrijfwijze:)

Terug
Bovenaan