namen dilemma

Jeetje ik moet eerlijk zeggen dat wij echt nog geen flauw idee hebben hoe we nummer 3 gaan noemen... Ik vind Milena er wel mooi bij passen: Zoë Milena...hihih of iets in die draai dan :) Vind de klanken wel mooi klinken euh hihih snap je wat ik bedoel.

Ja namen dilemma...hahaha...gelukkig hebben we nog heel wat maanden de tijd!
Voor een meisje weten we het al, maar nog niet voor een jongen...
We hebben al een Naomi en een Quinten...
Leuk om er over na te denken en mee bezig te zijn :)

Groetjes Brigitte

Hier ook al lange tijd een namenlijstje bijgehouden (al ruim voor mijn zwangerschap *schaam me stiekem een beetje*).
Elke keer als ik een leuke tegen kom zet ik deze erbij. Af en toe haal ik er weer een paar weg die ik/we toch minder vinden..
Over de meisjes naam zijn we het wel eens nu de jongensnaam nog ;-)
Hier onze meisjes namen tot nu toe:
Yara Femke Sofi Jolyn Noa Beau Isa
Lynn Fenne Luna Maloe Tess Zoe Ilsa Fay
Femke Flore Fien

Succes!

Mariska heel moeilijk vooral de jongensnamen.
Meisjes naam hebben we al.
Onze zoon heet Roan. Lijkt dus op jou naam alleen zonder w.

@Marleen, wat een leuke naam en wat kan je dat op veel manieren schrijven zeg, nooit bij stil gestaan.

@Starbucks, wat een leuke meisjes namen onze staat daar ook bij en veel andere van onze lijst ook. 
De jongensnaam vinden wij ook echt heel moeilijk. We willen wel een korte naam. Gelukkig hebben we nog even.
als je nog een lijstje met jongens namen hebt hou ik me aanbevolen :)
Iedereen veel succes ben benieuwd wat het allemaal gaat worden.

Liefs Redaro

Wij zijn echt op zoek naar een naam die je bijna niet hoort en die in het rijtje past van de andere kinderen.
Die hebben allemaal twee namen, dus we mogen nog aan de bak. En dan is de betekenis ook belangrijk.
Tot nu toe hebben we nog geen andere kinderen met dezelfde naam als onze kinderen gehoord. En de meeste mensen moeten even oefenen om ze te onthouden.
Dus er ligt een grote uitdaging voor ons.
De meisjes naam zijn we al bijna uit, maar bij ons is het meestal zo dat voor heet geslacht waar we met namen niet uit komen, het geslacht van het kindje is.

Ik vind het ook erg latsig voor een tweede!
Dit is mijn lijstje:
Fay/ Faye (bij mij op 1);
Noa (maar ken al heel veel zowiezo twee bij Yara op de creche= beetje jammer);
Lizz;
Lizzy (zei mijn dochter in 1 keer tegen haar pop);
Mijn man vind Luna of Merlene (met streepje op de e).
Gek we zijn alleen nog maar met meisjes namen bezig. We hebben gelukkig inderdaad nog even de tijd om er over na te denken. Bij Yara hadden we gelijk een jongensnaam en pas met 34 weken een meisjesnaam dus wie weet!
Ik heb 1 jongensnaam die ik mooi vind: Lyam (maar die vind mijn man niks, haha)
Wat vinden jullie van de namen en wat past het beste bij Yara???????

Liefs

p.s we willen niet weten wat het word!

Terug
Bovenaan