Pffff, wat een klus zeg, namen verzinnen. In tegenstelling tot de vorige 2 zwangerschappen zijn we het nu al eens over de meisjesnaam, maar kunnen we maar moeilijk een jongensnaam verzinnen. De meisjesnaam staat dus vast, de jongensnaam is nog onder voorbehoud. We zijn nogal kieskeurig. Het moet een makkelijke, hollandse naam zijn en omdat de namen van mijn andere zoontjes 3 letters hebben, willen we dat met deze namen ook.
En dan komt het volgende: doopnamen. Mijn oudste is vernoemd naar de opa's, de jongste naar de oma's. En deze telg willen we vernoemen naar mijn broer en zus en mijn schoonbroer. Maar, nu komt ie: mijn broer en zus hebben van die namen waar je onmogelijk een passende doopnaam van kunt maken. Mijn broer heet nl. Ralph, is afkomstig van Radolph en mijn zusje heet Bregje, dat is afkomstig van Brecht....Dat wordt dus nog een struikelblok.....
Zijn er nog meer die zoveel moeite hebben met het verzinnen van namen??
En dan komt het volgende: doopnamen. Mijn oudste is vernoemd naar de opa's, de jongste naar de oma's. En deze telg willen we vernoemen naar mijn broer en zus en mijn schoonbroer. Maar, nu komt ie: mijn broer en zus hebben van die namen waar je onmogelijk een passende doopnaam van kunt maken. Mijn broer heet nl. Ralph, is afkomstig van Radolph en mijn zusje heet Bregje, dat is afkomstig van Brecht....Dat wordt dus nog een struikelblok.....
Zijn er nog meer die zoveel moeite hebben met het verzinnen van namen??