namen en hun betekenis

hoi! hier nog een ideetje.

De leeuw is het symbool voor vechtlust. Dus misschien kun je daar iets mee.
Leo is latijn voor leeuw dus Leona of Leonie zijn dan mooie meisjesnamen.

succes!

gr. Anne

Ik geloof dat ze nu qua maat op 19 weken zit. Woensdag ben ik 26 weken.
in Nederland gaan ze vanaf 26 weken en 500 gr een kindje buiten de baarmoeder in leven houden.
Dus die 26 weken  heb ik bijna bereikt, maar als ze geen 500 gr weegt gaan ze nog niks doen als ze geboren mocht worden. Vanaf 500gr gaan ze dus monitoren en zodra ze vermoeden dat het buiten de baarmoeder beter gaat dan in de baarmoeder dan gaan ze haar met een keizersnee halen. Ik vind het allemaal errug spannend worden......

Hallo Bingeltje,

Ik heb erg veel bewondering voor je doorzettingsvermogen en dat van je kleintje. Ik hoop echt dat alles goed blijft gaan. Ik zou de naam iets positiefs meegeven. Mijn dochter heet Sterre, ik zie haar als mijn lichtje in het leven. Ze straalt geluk uit. Misschien iets voor jullie? Voor mijn 2e weet ik het nog niet helemaal, maar ik weet ook niet wat het wordt.
Ik wens je heel veel sterkte, ik zal je verhaal verder op de voet volgen. Zet 'em op!

liefs
Fee Julia (ook bijna 26 wk)

quote: fee julia reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-03-2007 22:21:00'));

Hallo Bingeltje,

Ik heb erg veel bewondering voor je doorzettingsvermogen en dat van je kleintje. Ik hoop echt dat alles goed blijft gaan. Ik zou de naam iets positiefs meegeven. Mijn dochter heet Sterre, ik zie haar als mijn lichtje in het leven. Ze straalt geluk uit. Misschien iets voor jullie? Voor mijn 2e weet ik het nog niet helemaal, maar ik weet ook niet wat het wordt.
Ik wens je heel veel sterkte, ik zal je verhaal verder op de voet volgen. Zet 'em op!

liefs
Fee Julia (ook bijna 26 wk)

Hoi Fee Julia!

Mijn dochter (19 maand) heet ook Sterre, tweede naam Julie, ik vond Julia ook erg leuk. En ik hoorde laatst van een meisje dat benthe-fee heet en toen dacht ik, wat apart en mooi  dat 'fee' erbij. Omdat je ondertekend met Fee Julia, vond ik het wel heel toevallig allemaal en móest ik even reageren! Ben trouwens ook zwanger van de 2e, weet ook niet wat het wordt en zijn ook nog niet helemaal over de namen uit.... Hoever ben jij?

Groetjes, Mimi
34 weken

@ Bingeltje: ik heb zo 123 geen voorbeelden van namen, maar zodra ik iets tegenkom post ik het! Heel veel sterkte met alles en zet 'm op!!

Hallo Mama van Sterre,

Wat leuk dat jouw dochter ook Sterre heet! Ik krijg er nog steeds complimenten over. Ik heb inderdaag het idee om, als het nu weer  een meisje wordt, haar Fee te noemen.   Ik vond het leuk bij Sterre passen vandaar. Julie vind ik trouwens ook een prachtige naam.
Sorry Bingeltje, even een stap zijwaarts, maar misschien doe je zo ook ideeen op!
Succes allebei!

liefs
Fee Julia

ps: kan niet teveel prijsgeven, er  kijken ook mensen op dit forum, die ik persoonlijk ken...

Terug
Bovenaan