Namen, is iedereen er al uit?

Ik ben er ook uit!

Onze 1e zoon heet Jeremy-Dean en onze 2e zoon krijgt weer een dubbele naam.
Weer met 10 letters maar dan met de begin letters DJ.
Ik was er al snel uit moest alleen mijn man nog overtuigen maar hij was gelukkig snel om hahaha!
Gr. Mik

We hebben al wel meisjesnamen, we moeten nog kiezen uit 2 maar we hebben nog geen jongensnaam! Dat is echt erg lastig. Hadden we de vorige x ook en toen werd het gelukkkig een meisje. De kaartjes zijn al wel besteld maar de proefdruk moet maar zonder naam......

Groetjes

Raar eigelijk dat bijna iedereen het voor een jongen veel moeilijker vind! Mijn vriendin weet net dat ze een 2e jongetje krijgt, en die riep... oh heel erg leuk! Maar die naam!!!! Niet weer!!!! hahahaha.

Ik vond dit een grappige site www.naamwijzer.nl

Daar kan je kijken hoe goed de naam bij de rest van de fam past, maar je kan ook wat opties aanvinken, en dan komen er wat namen uitrollen! Wie weet heeft iemand er wat aan!

Nou nee, wij zijn er nog niet uit. De tweede en derde namen wel zowel voor jongen als een meisje. We willen vernoemen wat we bij Yara ook gedaan hebben alleen de eerste (roepnaam) niet, dus dat word iets eigens. Maar wel lastig als je allebij zo'n andere smaak hebt qwa namen. Gisteravond zei ik een naam die ik al heel lang in mijn hoofd heb zegt ie gelijk al nee. Dus we zijn er nog niet uit. Vind het nu veel lastiger voor een tweede, omdat het ook wel bij Yara moet passen zowel meisjesnamen als jongensnamen, iemand nog tips? We moeten allebij maar even een top 5 maken of zo haha!

Succes iedereen!

Liefs Marie

Bedankt voor de tip van de site, ik heb nu 2 namen. Moet m'n man ng even kijken maar gelukkig hebben we nu een naam voor een jongen. We hebben nog wel even........maar daar word je toch weer wat rustiger van!

wij hadden al lang voordat we zwanger waren namen bedacht voor een jongetje en een meisje ik heb ooit een keer een miskraam gehad en had toen die namen al uitgezocht met mijn vriend en nu bijna 7 jaar later is het ons dan gelukt om zwanger te worden en hebben we dezelfde namen aangehouden. verder wil ik vragen wat bedoelen jullie met de tweede naam is dat een doopnaam ofzo. want ons kindje wordt gedoopt maar heeft na haar voornaam nog 4 doopnamen en dan de achternaam nog en ook die 4 doopnamen hebben we uitgezocht en vastliggen.

Terug
Bovenaan