namen, o zo moeilijk!

hoi,

wij hebben het zelfde probleem gehad bij onze eerste maar wij zijn op de aparte naam jaybo gekomen alleen als je dan nog meer kids krijgt kun je die ook moeilijk truus noemen daar moet je met aparte namen wel bij nadenken maar we hebben nog geen naam genootjes maar van iedereen de reactie joh wat een leuke naam.
maar heel veel succes met het zoeken,

groetjes abby

hey meis

help je wel een beetje op weg mabey zit er iets tussen wat julllie,
leuk vinden.

Quintin
Quinten
Max
Xander
Joey
Geojeffrey

succes verder kussssss
baygirl 27 wk 4 dg

Mijn man en ik vinden Tom allebei een erg mooie jongesnnaam. Maar hoe stom kunnen we zijn? We hebben 3 jaar geleden onze kater Tom genoemd. Echt dom en jammer, maar ach niks aan te doen.
Toen hadden we Thomas bedacht, klinkt lekker en lijkt precies te passen. Maar Thomas blijkt al een jaar of 5 in de top 5 van de jongensnamen te staan, dat vind ik ook wel erg jammer.
De meisjesnaam hadden we al bedacht voor ik zelfs maar zwanger was!

Roan; ik geloof dat er een film is met een Roan (''ro-han") Lord of the Rings ofzo??
Ik vind het wel een mooie naam.
Boaz heb ik alleen nog maar gehoord als hondennaam! Maar ik ben dierenarts dus dat is niet helemaal eerlijk geredeneerd. (net als Tara, Senna, sam en Max, ook van die populaire hondennamen)

Succes!
Elke

Rohan is inderdaad een stad uit Lord of the Rings!
Ik vind zelf Roan ook een mooiere naar dan Boaz.

Maar ja ik hou helemaal niet van die moeilijke namen, tegenwoordig lijkt het wel of mensen het er om doen om hun kind de meest aparte naam te geven! Van de andere kant kan ik het me ook wel voorstellen want iedereen heet al Jan, Kees, Miep, en Thea.

Wij hebben onze dochter naar haar oma's vernoemd, zij heten allebei Elisabeth en wij hebben onze dochter Lisette genoemd. Persoonlijk vind ik dat het mooiste als je aan je dochter later kan vertellen waar haar naam vandaan komt, dat zij vernoemd is.
Maar ja dat is mijn mening!

Succes met de keuze!

Ik vind Roan ook mooier dan Boaz. Zeker omdat jullie ook niet gelovig zijn zou ik niet kiezen voor zo'n naam, maar aan de andere kant moet je je daar ook weer niks van aantrekken, want als jullie dat het mooiste vinden maakt het niet uit wat de rest er van denkt.

Terug
Bovenaan