namen poll..

leuk allemaal die reacties...maar we zijn er nog niet uit. hopelijk gaat dit nog lukken..
als iemand nog andere suggesties heeft dan hoor ik die heel graag..
myrthe is ook leuk, maar is al vergeven in onze kring..
en ik houd iets meer van vier letter namen..

Wij hebben al een : Glenn, Finn, Dawn en Lynn en daar moet een meisjesnaam bij komen. We kunnen niks leuks bedenken met een n op het eind.

Hoe het er nu uitziet wordt het Liv, maar Jill en Maud zijn ook nog kanshebbers......

oke, in dat rijtje zou ik voor jill kiezen, die vind ik daar het leukste bij passen..
alhoewel ik liv ook een hele leuke naam vindt..
jill hebben wij ook nog genoemd..
net als lizy of liss/lizz hebben wij ook nog genoemd..
oh ik vind het zooo moeilijk...ik word er niet goed van..ik wil gewoon weten hoe ons grietjes komt te heten..haha..maar ik kan niet kiezen.

nou en om het nog wat makkelijker te maken, we hebben er nu nog:

mikki, joli, en Mexx/Mexi bij staan..

moeilijk, moeilijk...en de daarbij horende hormoontjes laten mij nog meer twijfelen als wat ik ooit gedaan heb..haha

Leuke namen maar zou zowieso niet voor mexx gaan(kleding merk..toch?) en lexi of Mexi gaat ze geheid mee gepest worden mss?(sexy lexi? sorry maar daar moest ik aan denken..;-) ) Zou idd de betekenissen opzoeken kan al een hoop doen! Succes met zoeken!

ja, Mexx/mexi valt ook al af, mijn man vond het niet zo.
maar goed een hele riedel staat er nog...
de betekenissen had ik al opgezocht, en vind die van mily dan wel weer erg mooi, betekend beeldschoon..maar heel veel doet het mij dan ook weer niet die betekenis..
ik wil de naam gewoon wow vinden..ik persoonlijk vind mikki wel erg leuk/stoer en lief..vanavond maar weer eens flink "vergaderen" met mn man..

maar jullie meningen en ideeen vind ik nog steeds erg leuk om te horen..

Terug
Bovenaan