namen.....ppffffffffffff moeilijk

hahahahaha wat een verschuillende smaken hahaha
wat een opgave krijg je als ouder zijnde hé
t onmogelijke begint al bij de naam hahahahaa

mijn aanstaande man vind floor helemaal geweldig en ik vind hem ook erg leuk maar lindsay ook
vind die naam zooo geweldig maar mijn ventje niet

heb nog ff tijd om na te denken ( of niet ivm huwelijk )

groetjes maurilla

Hoihoi...
Tja, moeilijk, weet nog goed, dat kiezen... En dan was het nog maar voor de 1e dus niet eens rekening hoeven houden mat een naam weaarbij het wel / niet past.

Zelf vind ik Floor het leukste.
Bij zo'n mooie hollandse naam als karlijn vind ik persoonlijk lindsay en alissa te apart / buitenlands (?) en jasmijn lijkt er weer veel op door allebei "ijn" op het eind.

Ik zou de naam Floor zo op m'n toekomstige namenlijstje kunnen zetten, vind 'm super.

Mocht je echt niet kunnen kiezen kan je de 2e keus bijv altijd nog als 2e naam / doopnaam gebruiken.

Wij konden ook niet kiezen tussen Elise of Sophie, nu heet ze dus Elise Sophie.

Veel succes !

karlijn en jasmijn vind ik zelf niet zo, omdat het hetzelfde klinkt.
lindsay vind ik ook minder, dat klinkt zo engels en karlijn zo nederlands, dus ik zou voor floor (tje) gaan !

Bianca

Hoi,

Ik zou voor lindsay gaan!
Floor zou ik nooit kiezen omdat ik 13jaar een hond heb gehad die zo heette..haha
Jasmijn en alissa vind ik ook allebei heel mooi!
Misschien moet je gewoon wachten tot het geboren wordt, dan weet je vanzelf welke het best bij haar past!

Suuces Gr MJ

Hey meis,

ook ik zou niet voor floor gaan. Vind het ook een beetje een honden naam. hahahah Wel een hele mooie! Ik vind Jasmijn heel erg mooi, maar het is inderdaad net hoe je het bij elkaar wil laten passen. Onze tweede gaat de naam ook eindige op een a. Zowel voor een jongen als voor een meisje. En onze eerste kanjer heet Noah.. Dus de zelfde klanken. Het is maar net waar je voor kiest! Als je er maar goed bij voelt, Er zullen altijd mensen zijn die het anders zouden doen..

Succes

Hey,
Ben je er al een beetje uit?
Ik vind Karlijn en Alissa (of Alicia) het mooist bij elkaar.
* Floor ook leuk, maar je hoort het wel erg veel
* Lindsay leuk, maar sommigen spreken het verkeerd uit, is niet leuk, moet je kind altijd vertellen hoe je het spelt of uitspreekt, haha
* Jasmijn ook erg leuke naam, maar vind het idd niet leuk klinken bij Karlijn, teveel op elkaar lijken.
Succes met afwegen, leuk hoor, binnenkort weer zo'n klein hummeltje....

Terug
Bovenaan